Onze volgende release 2.6

  • Martyn
10 jaar 8 maanden geleden #3417 by Martyn
Beantwoord door Martyn over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hoi,

Al dichter bij de nieuwe release? De termijn is volgende week en we hoopten de nieuwe versie onder de knie te krijgen voordat we beginnen. Ga zo door,

Bedankt

Martyn
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3428 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Onze volgende release 2.6
Bedankt Bert, dat maakt het zeker makkelijker!
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Anoniem
10 jaar 7 maanden geleden #3436 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hoi,

Bedankt voor deze applicatie! Ik vind het geweldig en het helpt me om meer georganiseerd te blijven.

Ik ben een muziekleraar, dus mijn behoeften kunnen een beetje anders zijn dan die van een klasleraar.

Ik wil graag een plek om mijn lesplannen uit te werken per leerjaar, in plaats van per tijdsblok. Mijn rooster heeft voor elk blok in mijn rooster een andere les, maar ik heb niet voor elk blok een lesplan nodig.

Ik zou graag een aparte plek willen (die meer op een planboek lijkt) om mijn lessen per leerjaar uit te werken en mijn schoolbrede concerten, activiteiten en optredens te plannen.

Nogmaals bedankt en ga zo door met het geweldige werk!
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Nathan
10 jaar 7 maanden geleden #3437 by Nathan
Beantwoord door Nathan over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo Bert,

Hetzelfde als Martyn, ik vraag me af of je updates hebt over de nieuwe versie? Ik weet dat jullie er allemaal hard aan werken. In de hoop dat we dat hebben voordat de leerlingen volgende week terugkomen.

Nogmaals bedankt voor een al fantastische app.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3438 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo Nathan, iedereen...
Onze volgende update voor iDoceo, versie 3.0, zal volgende week beschikbaar zijn.
Ik kan niet specifieker zijn over de datum, omdat dit afhangt van het definitieve goedkeuringsproces van Apple, maar ze werken 7 dagen per week, net als wij!

Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden wat er gaat komen.
Voor de ongeduldige... een screenshot
Waarschuwing: spoiler!
bijlagen:
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Welsh Kirsten, Kathleen, iaincmac, G_emma
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3455 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Onze volgende release 2.6
Zou het, nu de nieuwe release uitkomt, het beste zijn voor een nieuwe gebruiker om te wachten op de nieuwe release om studentgegevens te importeren? Is er ook een lijst met functies gepland voor de nieuwe release die we kunnen bekijken?
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3458 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo CAreynolds.
U vindt hier een VOORLOPIGE(!) en niet-limitatieve lijst van nieuwe functies in iDoceo 3.0 .

Met betrekking tot het importeren van studentgegevens zal de nieuwe versie het bestand op dezelfde manier verwerken en zal het geen significant verschil maken.
Het importeren van studentenfoto's is verder verbeterd met opties om deze in bulk te importeren, gebaseerd op een studentveldcriterium (dwz naam, id of iets anders). Of door gezichtsdetectietechnieken te gebruiken op een enkele foto van uw klas.

Dit maakt het toewijzen/importeren van foto's een fluitje van een cent... en ik durf te zeggen... leuk.
Hier een korte video.
bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: CAreynolds, G_emma
Het onderwerp is vergrendeld.
  • John
10 jaar 7 maanden geleden #3460 by John
Beantwoord door John over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik heb dit een tijdje geleden gestuurd in de hoop dat het erbij zou zitten.
Timer voor meerdere personen. Een begin voor iedereen. Individuele afwerkingen die worden geregistreerd. Tik op hun gezicht als ze klaar zijn
Geweldig voor snelle oefeningen in wiskunde of taal. Kan ook nuttig zijn in de sportschool

individuele tellers zouden geweldig zijn van het zitplan - om te worden opgenomen of niet

Dit is een geweldig programma.

Bedankt
John
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3461 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo John,
Ja, dat staat nog steeds in onze to-do's. We hadden geen tijd meer voor deze.
Lopende werkzaamheden
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3462 by Paars-linzi
Beantwoord door Paars-linzi over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik hou van het uploaden van foto's, het bespaart zoveel tijd.
Het onderwerp is vergrendeld.