Onze volgende release 2.6

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2721 by paarse opossum
Beantwoord door paarse opossum over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo Bert,
Ik weet zeker dat je het al hebt opgemerkt, maar iets dat we op onze school echt nodig hebben, is de mogelijkheid om a) sjablonen te delen en b) informatie over ipads te delen.
Ga zo door. We houden ervan!!!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2724 by Sjalon
Beantwoord door Sjalon over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ben net begonnen met het gebruik van deze app en het is geweldig. Om mijn lesdag volledig te organiseren (en om aan anderen aan te bevelen), is, net als anderen, een meer traditioneel lerarenplanner-formaat voor het dagboek nodig. Ik vind het GEWELDIG dat ik mijn agenda-items op de rechterpagina van het dagboek kan zien, maar de linkerpagina moet gewoon de lessen uit het schema halen en me de lesdetails voor die dag laten invoeren.

Een andere nuttige suggestie zou zijn om de optie van een klassikale e-mail te hebben. Waar ik les geef, krijgt elke klas een e-mail, zodat docenten snel een hele groep kunnen e-mailen. Kun je deze functie toevoegen?

Ten slotte zou het erg handig zijn om huiswerk op een meer traditionele plannerpagina te kunnen schrijven, een hele klas een e-mail te kunnen sturen met de details, en dan de taak zichzelf te laten toevoegen aan een nieuwe kolom in het cijferlijstscherm . Vraag ik te veel?
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2728 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
welkom Shalon,
Hier enkele opmerkingen over uw suggesties

een meer traditioneel lerarenplanner-formaat voor het dagboek is nodig

Absoluut. We werken er al aan voor onze volgende grote update

Een andere nuttige suggestie zou zijn om de optie van een klassikale e-mail te hebben.

Dat is een interessant idee. We zullen per les een e-mail toevoegen, maar deze was in eerste instantie bedoeld als communicatie op het hoofdkantoor. Ik weet zeker dat het ook jouw doel zal dienen.

Als tijdelijke oplossing
- Als je in de cijferlijst op de kop van de student tikt en vasthoudt, kun je snel een e-mail naar iedereen sturen.

Ten slotte zou het erg handig zijn om huiswerk op een meer traditionele plannerpagina te kunnen schrijven...

Dat is een redelijk maar complex verzoek! We zullen eerst werken aan die traditionele planner-pagina en we zullen kijken of we de nieuwe huiswerkkolom later kunnen toevoegen bij de volgende updates.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Jessb
11 jaar 2 maanden geleden #2748 by Jessb
Beantwoord door Jessb over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik onderschrijf het verzoek om rooster te koppelen met planner in de stijl van een traditioneel lerarendagboek! Geweldig om te zien dat dit wordt toegevoegd in de volgende update - kom maar op!!
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Anoniem
11 jaar 1 maand geleden #2763 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo,
il serait effectment intéressant de pouvoir rédiger nos plannen de seance pour chaque classe en les placer dans le calendrier pour la séance prochaine. Plusieurs rubriques seraient nécessaires: bilan de la séance 1, objectif de la séance 2, materieel, groepsvormen, situatie 1, situatie 2, situatie 3, ... autres ...
dank u
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Dave
11 jaar 1 maand geleden #2807 by Dave
Beantwoord door Dave over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hiya,

Ik vraag me af wanneer de volgende update waarschijnlijk in de app store zal verschijnen? Ik ben dol op je app, maar ben erg enthousiast over de beloofde wijzigingen in de dagboekfunctie - zou een enorm verschil moeten maken!

Dave
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 1 maand geleden #2808 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hi Dave,
Ik kan nog steeds geen geschatte releasedatum geven, maar we werken non-stop aan wat iDoceo 3.0 wordt
Ik zal hier zo snel mogelijk alle details posten.

We zullen binnenkort de specificaties voor deze versie sluiten, dus als iemand van jullie iets mist dat nog niet is gepost, is dit het moment!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 1 maand geleden #2809 by Johnuren
Beantwoord door Johnuren over onderwerp Onze volgende release 2.6
Goed om te horen dat 3.0 eraan komt.

Kleine dingen
Ik zou graag een waarde kunnen geven aan de aanwezigheidsfunctie, zodat het een deel van een cijfer kan zijn.
Het lijkt mogelijk om tikken te tellen, maar ik kom er niet uit. Ik zou het heerlijk vinden om in de plattegrondweergave te zijn en een balie omhoog te trekken voor elke keer dat een student op zijn/haar gezicht tikt. Het heeft toepassingen in een minuut wiskunde-uitdaging of circuittraining.

Pictogrammen toewijzen. Ik wil een specifiek pictogram als positief of negatief markeren. Meer als een participatie-evaluatie betekent een specifiek pictogram niet-deelname. Daarom zou hij geen erkenning krijgen voor die baan.

Geweldig programma in ieder geval!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 1 maand geleden #2825 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
@Johnuren, hier de stappen om te tellen vanaf het stoelplan, ik hoop dat het voor zich spreekt







Het onderwerp is vergrendeld.
  • Bruno
11 jaar 2 uur geleden #2996 by Bruno
Beantwoord door Bruno over onderwerp Onze volgende release 2.6
Dag

Une propositie... en français. J'espère que ça ne posera pas de souci.

Je suis un utilisateur de la première heure de votre application dont j'apprécie réellement les évolutions et les améliorations, particulièrement efficaces.

Cela dit, je reste avec une moeilijke qui n'a pas encore trouvé sa solution.
Is er een mogelijkheid om een ​​verschil te maken in een nieuwe onglet? En effet, gebruik les onglets pour distinguer les résultats trimestriels de mes élèves. mais il arrive régulièrement qu'un élève arrive ou parte d'un trimestre à l'autre. Je hebt een andere mogelijkheid tot een eerlijk disparatre l'élève dan een nieuw trimester zonder een eerlijk disparaitre pour toute l'année. Je dois donc garder la ligne de l'élève trimestre après trimestre.
De mogelijkheid van creatieve/supprimer des lignes dans sans que ça ait un impact sur les autres onglets créés serait un VRAI plus.

De plus, j'ai remarqué que le calcul des moyennes était faussé lorsqu'une cellule est rempliie par un smiley. Le calcul est correct dès que la cellule redevient vide.

Merci de votre réponse et toutes me félicitations pour cette application qui simplifie grandement la gestion de nos classe.
Het onderwerp is vergrendeld.