Onze volgende release 2.6

Meer
11 jaar 3 maanden geleden - 11 jaar 3 maanden geleden #2541 by bert
Onze volgende release 2.6 werd gemaakt door bert
Post hier uw suggesties voor discussie.
We werken al aan de volgende versie en bereiden de specificaties voor
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 maanden geleden door bert.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Steve Porter
11 jaar 3 maanden geleden #2574 by Steve Porter
Beantwoord door Steve Porter over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo, de app is fantastisch en wordt alleen maar beter.

2 dingen die ik graag zou willen zien.

1-de mogelijkheid om de week op zondag te beginnen terwijl ik in het buitenland werk. Dit zou gelden voor het schema en de kalender zodat de zondag aan de start staat.
2-de mogelijkheid om individuele studenteninformatie af te drukken of te exporteren / mailen. Bijvoorbeeld om naam, klas, annotaties en testresultaten op te nemen. Dit zou erg handig zijn op ouderavonden.

Veel dank en ga zo door met het geweldige werk !!

Steve
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2575 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen Steve,

Het eerste punt dat je noemt zou al moeten werken! Het is de bedoeling dat iDoceo de systeeminstellingen van uw iPad gebruikt om te beslissen of het op maandag of op zondag start.
Kijk eens onder (Systeem) Instellingen/ Internationaal / Regio-indeling.
Je agenda-app op de iPad zou hetzelfde moeten werken, laat het me weten als je het niet kunt oplossen

Het tweede punt is onderweg, het was een belangrijke functie die we uit 2.5 hebben weggelaten omdat we onze deadline hebben gehaald. Reken erop voor onze volgende grote update.

vriendelijke groeten
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Steve Porter
11 jaar 3 maanden geleden #2580 by Steve Porter
Beantwoord door Steve Porter over onderwerp Onze volgende release 2.6
Heel erg bedankt voor het antwoord. Ik zal eens kijken naar het eerste punt. De tweede ... ik kan hier niet op wachten ... als een work around heb ik een kolom gemaakt en vervolgens annotaties hieraan toegevoegd, en vervolgens de student gefilterd om hun annotaties op te bouwen. Werkt prima tot de update.
Proost
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2605 by Johnuren
Beantwoord door Johnuren over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik ben hier zo nieuw in, deze zijn misschien al binnen...

Ik moet de mogelijkheid hebben om een ​​derde of vierde pictogram toe te voegen aan de snelle aanwezigheid. Eén tik is hier twee tikken is weg (x) drie tikken niet voorbereid vier tikken...., in plaats van de pictogrammen afzonderlijk toe te voegen. Ik zou in staat moeten zijn om de aanwezigheid standaard te laten werken zoals voor alle klassen.

Als we niveaus (1-4) gebruiken, kan ik dat dan invoeren in plaats van een numerieke waarde? En ja, heb dat als een snelle toevoeging vanaf het hoofdscherm?

Dit is een zeer indrukwekkend programma, een aanrader voor collega-leraren.

Ik zal aan meer denken!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2608 by ultieme8rep
Beantwoord door ultieme8rep over onderwerp Enkele suggesties van Homeschooler
Laat me eerst zeggen dat ik van je app hou! Het is de enige schoolorganisator gemaakt voor leraren die ook voor een thuisschooler werkt. En de thuisschool apps zijn gewoon niet krachtig genoeg. De jouwe is geweldig, en ik heb het aanbevolen aan de openbare schoolleraren en homeschoolleraren die ik ken.

Hier zijn een paar suggesties die ik graag zou zien in de volgende release:
-- Voeg bovenaan elk schema een plaats toe om een ​​"titel" toe te voegen, zodat ik elke schemapagina een naam kan geven.

-- Het belangrijkste: voeg de mogelijkheid toe om meer dan twee schema's te hebben! Ik gebruik elk schema voor een ander kind... gelukkig heb ik er nu maar twee op school... maar mijn 2-jarige gaat over een paar jaar naar de kleuterschool... ok, ik ben een beetje vroeg, maar ik dacht dat ik zou het nu vragen! :>

-- Is er een manier om een ​​optie te creëren waarmee een alarm kan afgaan aan het begin en het einde van geplande lessen? Ik probeer op het goede spoor te blijven met timemanagement, en dit zou enorm helpen.

-- Is er een manier om een ​​tijdregistratie toe te voegen, misschien gekoppeld aan elk tabblad of elke aanwezigheidscontrole. Ik moet de lesuren bijhouden voor de regels voor thuisonderwijs van mijn staat, en ik geloof niet dat er nu een snelle manier is om dat te doen. Dat zou me in staat stellen om een ​​aanwezigheidsrapport te maken en de tijd die per tabblad (binnen elke klas) wordt besteed, automatisch te laten berekenen op basis van het aantal aanwezigheidscontroles dat ik opneem.

-- Ik weet dat je in een eerdere post hebt gezegd dat je een soort "verberg" of sorteeroptie voor studenten zou bieden ... Ik ondersteun dat idee! Ik zou graag de mogelijkheid hebben om alleen bepaalde studenten binnen bepaalde tabbladen weer te geven. Bedankt daarvoor!

-- Ten slotte heb ik problemen met de optie "tekst en pictogram" in de kolomeditor. Ik had gehoopt dat als ik die optie zou kiezen, ik een cijferscore zou kunnen typen, bijvoorbeeld voor een toets, en dan het groene vinkje als pictogram zou kiezen, en die kolom zou dan gegevens opleveren voor een cijfer (de tekst) en de aanwezigheid (het vinkje). Maar de groene cheque wordt helaas niet meegenomen in de presentielijst. Dat betekent dat ik naast het noteren van een score voor de toets, een aparte kolom moet maken voor aanwezigheid. Als je eenmaal in een druk schooljaar komt, met veel kolommen, maakt het aparte presentiekolommen niet meer in orde en meer werk... Ik moet OCS zijn, want ik word er gek van... ik vraag me alleen af ​​of er een manier is om alle "groene vinkjes" ongeacht waar ze zich in een tabblad of kolom bevinden, gelijk aan een "ja" voor aanwezigheid.

Heel erg bedankt voor zo'n app van hoge kwaliteit en voor de mogelijkheid om een ​​"verlanglijstje" te maken... Ik waardeer zeker al je werk en zal je hoog waarderen in de appSscheurde.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2610 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Enkele suggesties van Homeschooler
Welkom bij iDoceo ultim8rep,
De eerste twee suggesties zijn een beetje gekoppeld aan een belangrijke functie die we in onze grote update zullen hebben. We zullen proberen een kalender toe te voegen waarmee u verschillende schema's kunt configureren en de perioden per periode kunt specificeren.
We proberen te ingewikkelde configuraties te vermijden om iDoceo te gaan gebruiken... en ik vind het idee om gewoon meer schema's toe te voegen erg leuk... we zullen zien hoe het uitpakt. Het is nogal moeilijk om de one-size-fits-all oplossing hiervoor te vinden...

-- Elke manier om een ​​optie te creëren waarmee een alarm aan het begin kan afgaan..

Deze vind ik leuk, opgemerkt!

-- tijdregistratiefunctie

Dit is een geweldig idee, maar het zal moeilijk te implementeren zijn met de huidige lay-out. Dat is genoteerd !
Als iemand anders dit leuk vindt, stem dan alsjeblieft!

Over het aanwezigheidsvinkje

Het is iets waar we nog steeds aan werken ... De enige manier voor de app om een ​​kolom te herkennen als een aanwezigheidskolom is door de 'Editor'.
Het oorspronkelijke idee was om een ​​apart tabblad te hebben voor aanwezigheid, zodat ze niet vermengd zouden worden met beoordelingskolommen, maar misschien is het toevoegen van een optie om alle aanwezigheidskolommen tegelijk te verbergen/tonen voldoende.
We moeten bepaalde 'problemen' voor achterwaartse compatibiliteit behouden en ze hebben enige tijd nodig om te verbeteren, maar reken erop.
Nog iets dat u kunt proberen: in plaats van kolommen met tekst/pictogrammen te maken, maakt u zoals gewoonlijk aanwezigheidskolommen. Je hebt de tekst/pictogrammen-editor beschikbaar door in elke cel te tikken en vast te houden ... het zal langzamer zijn dan dubbel tikken, maar alle informatie zal in dezelfde cel staan.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, aarzel niet om nieuwe suggesties te plaatsen!
Met vriendelijke groet
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2611 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Bedankt Johnuren,
De configuratie van de aanwezigheidspictogrammen heeft nog wat werk nodig, we zullen proberen die extra instellingen op te nemen!
Met vriendelijke groet
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden - 11 jaar 2 maanden geleden #2658 by Kylie Evans
Beantwoord door Kylie Evans over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo, ik ben tot nu toe dol op de app en met een week gebruik tijdens het nieuwe schooljaar heeft het een training gekregen!

Ik zou graag het schema willen koppelen aan het dagboek? Dus de agendapagina toont de lessen voor die dag (in volgorde van schema) die ik zou kunnen printen/e-mailen voor mijn vervangende leraar als ik weg ben? En ook wanneer een les niet op een dag plaatsvindt, deze dan ook niet in de agenda staat?

Bedankt voor alle huidige geweldige functies!

ETA: Lees gewoon wat verder in het forum en realiseerde me dat dit al een werk in uitvoering is, niet zeker of het kan worden geëxporteerd?
Laatst bewerkt: 11 jaar 2 maanden geleden door Kylie Evans.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2659 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo Kylie,
Ja, je kunt het in verschillende formaten exporteren en hopelijk zal een ervan eruitzien als een conventionele papieren planner. We hebben wat voorbeelden verzameld om onze eigen te maken.
Als je een voorbeeldblad van de planner wilt delen, stuur het dan naar support@idoceo.net en we zullen het in gedachten houden!

Met vriendelijke groet
Het onderwerp is vergrendeld.