Onze volgende release 2.6

Meer
11 jaar 11 uur geleden #2998 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Merci de nous contactpersoon Bruno,
Nous préparons beaucoup de nouvelles fonctionnalités pour notre prochaine version, et allons essayer de inclure ce que vous suggérez.
Vous serez and mesure de cacher un élève en particulier, meer sera sur tous les onglets au moment, meer je comprends que c'est beaucoup plus utile se cacher des onglets spécifiques.

De plus, j'ai remarqué que le calcul des moyennes était faussé lorsqu'une cellule est rempliie par un smiley. Le calcul est correct dès que la cellule redevient vide.

Oui, ce sera resolu aussi dans la prochaine mise à jour

Met vriendelijke groet,
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 11 maanden geleden #3073 by Bruin
Beantwoord door Bruin over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik ben echt dol op de app ... maar ik ben wanhopig op zoek naar een tijdschema van 3 weken in plaats van slechts 2.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 11 maanden geleden #3074 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo daar Bruin,
Je hebt dat rooster van 3 weken. We verplaatsen het huidige schema naar een meer uitgebreide kalender waarmee je elke combinatie van tijdschema's kunt configureren voor het (de) jaar(en).
Het is een wat riskante verbetering omdat sommige gebruikers het huidige systeem misschien wel leuk vinden, maar ik moet toegeven dat het helemaal niet handig is omdat er geen link is met het dagboek en we er geen planner mee kunnen maken.
In deze eerdere versies hebben we geprobeerd om het wat dat betreft simpel te houden, maar kalenders en tijdschema's zijn niet eenvoudig ... dus ik hoop dat de nieuwe veranderingen welkom zijn.
We houden je op de hoogte in dit topic
Met vriendelijke groet
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Ferglee
10 jaar 11 maanden geleden #3106 by Ferglee
Beantwoord door Ferglee over onderwerp Onze volgende release 2.6
Met betrekking tot de volgende update zou ik graag de data van het semester/semester/jaar willen uploaden en deze synchroniseren met mijn rooster. Als deze zouden kunnen synchroniseren, zou het mogelijk zijn om aanwezig te zijn. Ik zou een lijst hebben van alle lessen waarvoor aanwezigheid beschikbaar is. Ook de mogelijkheid om te exporteren naar een papierrol voor casual of als het systeem uitvalt.

Op dit moment heb ik het gevoel dat ik de rol dubbel hanteer.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Kaiman
10 jaar 10 maanden geleden #3220 by Kaiman
Beantwoord door Kaiman over onderwerp Onze volgende release 2.6
Heb je een geschatte datum voor de volgende release? Komt het voor het nieuwe studiejaar in september live?
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 10 maanden geleden #3221 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ja, reken er maar op.
We zijn sterk afhankelijk van de officiële release van iOS7 en de voortgang ervan, maar in september zal alles op zijn plaats zijn.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Handboek
10 jaar 9 maanden geleden #3259 by Handboek
Beantwoord door Handboek over onderwerp Onze volgende release 2.6
Une nieuwe fonctionnalité utile serait l'import des données à partir des contacten de l'ipad (nom, prénom, email et l'idéal la photo).

Une application concurrente (TeacherKit) stelt een aantal functies en praktische zaken voor (bien plus qu'importer le fichier CSV à partir de Dropbox).
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Martyn's
10 jaar 9 maanden geleden #3274 by Martyn's
Beantwoord door Martyn's over onderwerp Onze volgende release 2.6
Enig idee wanneer 2.6 al onderweg is?
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Martyn
10 jaar 9 maanden geleden #3275 by Martyn
Beantwoord door Martyn over onderwerp Onze volgende release 2.6
Negeer dat, zie net het bovenstaande!!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 9 maanden geleden #3280 by Aussiel
Beantwoord door Aussiel over onderwerp Onze volgende release 2.6
Voor alle afdrukken om automatisch te beginnen met hoofdletters aan het begin van een zin en na punten.
Het onderwerp is vergrendeld.