Onze volgende release 2.6

Meer
10 jaar 9 maanden geleden #3281 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo Aussiele,
Kun je iets specifieker zijn over waar je dit mist?
Automatisch hoofdlettergebruik is ingesteld volgens de standaardinstellingen van uw iPad onder (Systeem)Instellingen / Algemeen / Toetsenbord
Het onderwerp is vergrendeld.
  • DB
10 jaar 8 maanden geleden #3299 by DB
Beantwoord door DB over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hoi,

Ik vroeg me alleen af ​​wanneer je van plan was te beginnen met bètatesten? Doe graag mee!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3301 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo DB,
De eerste bètatests begonnen deze zaterdag en we werken de klok rond om de officiële release klaar te krijgen lang voordat september komt.
We hebben een zeer beperkt aantal beschikbare 'stoelen' voor bètatests, maar neem gerust contact met ons op via support@idoceo.net met de UDID van uw apparaat (u kunt deze verkrijgen met de app genaamd UDID+ van) en ik zal zien wat ik kan doen.

Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Simon Curtis
10 jaar 8 maanden geleden #3377 by Simon Curtis
Beantwoord door Simon Curtis over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo, voeg je bij de volgende update een iPhone-versie van de app toe? Ik zou dit erg handig vinden als ik mijn iPad niet bij me heb.

Ik kijk uit naar de nieuwe update, zou willen dat het klaar was voor het nieuwe academische jaar!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3381 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo Simon,
De iPhone-versie is er nog niet. We hebben de release uitgesteld toen de iPad mini verscheen, omdat het een veel betere 'mobiele optie' was dan een bijgesneden versie voor de iPhone. Laten we eens kijken hoe deze 3.0 uitpakt, en als het succesvol blijkt, blijven we werken aan onze roadmap.
Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Amber
10 jaar 8 maanden geleden #3404 by Amber
Beantwoord door Amber over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik ben nieuw bij iDoceo en begin het net onder de knie te krijgen. Het is een GEWELDIGE app en ik raad het mijn andere leraren aan. Het enige dat ik graag zou willen zien, is een aparte plek om gedrag vast te leggen. ik heb wat gezien apps die een pop-upvenster of aparte kolom hebben met duimen omhoog/omlaag/neutraal symbool, datum/tijd en vervolgens een plaats om een ​​beschrijving te schrijven indien nodig. Als muziekleraar met 600+ kinderen zou het geweldig zijn om een ​​snelle plek te hebben om gedragssituaties op te schrijven.

Het andere ding dat GROOT voor mij zou zijn, zou een manier zijn om cijfers rechtstreeks aan de stoelindeling toe te voegen. Ik doe veel snel waarneembare typebeoordelingen terwijl ik zing of muziekspelletjes speel... vaak schrijf ik gewoon vinkjes op mijn papieren stoelkaarten om bij te houden welke studenten het hebben of nog steeds aan het werk zijn (EX: steadybeat). Ik gebruik zowel een cirkel-zitkaart als een rij-zitkaart. Als ik momenteel een vinkje of cijfer wil toevoegen, moet ik in de "cijferlijst"-weergave zijn. Het zou geweldig zijn om daadwerkelijk in de stoelindeling te zijn en op een leerling te klikken die naar zijn naam in de cijferlijst zou linken. Misschien te ingewikkeld? Maar het zou zeker een droom zijn die uitkomt! Ik kan me voorstellen dat ik in een kring een spel zit te spelen en mijn iPad op mijn schoot heb met de stoelindeling en gewoon op de foto's van de leerlingen tikt (vergelijkbaar met aanwezigheidsregistratie).

Nogmaals bedankt voor al het harde werk. Het is geweldig!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3405 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik ben ook een muziekleraar en ik ben op zoek geweest naar een programma met de "cijfer van zitplaatskaart"-functionaliteit! Zowel beoordeling als gedrag. Als muziekleraar is het aantal klikken een groot probleem!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3406 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Welkom @Amber,@CAReynolds,
Voor gedrag kun je een aangepaste editor configureren, wat de snelste manier is om een ​​kleine selectie pictogrammen (je hebt duimen omhoog en omlaag) in een cel in te voegen. Ik zal binnenkort een artikel voorbereiden waarin deze aangepaste editors worden uitgelegd.
Als u op een cel tikt en vasthoudt, kunt u bovendien annotaties toevoegen. Hier een artikel het in detail uitleggen .

Wat betreft uw andere verzoek over de plattegrond, dat kan al! Je kunt kolommen toevoegen en studenten beoordelen alsof je in de cijferlijst staat.
Hier het artikel waarin het wordt uitgelegd www.idoceo.net/index.php/en/component/co...g-plan-main-features
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3413 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Onze volgende release 2.6
Bedankt Bertje. Het heeft het werkend gekregen, maar het lijkt een paar tikken te kosten om het voor elke student aan het werk te krijgen.

ook, wat ik echt zou willen, is een optie als "Alles bijwonen"', waar je een standaardcijfer kunt instellen, de knop een naam kunt geven, zoals "deelname", die het standaardcijfer voor de hele klas zou invullen en dan alleen jij moeten klikken op de weinige studenten die uitzonderingen waren.m. Het zou het proces echt versnellen, vooral voor degenen onder ons die on-the-fly moeten beoordelen.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 8 maanden geleden - 10 jaar 8 maanden geleden #3415 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo CAreynolds,
Het moet een dubbele tik op een cel zijn om te beginnen met bewerken, en slechts een enkele tik om de juiste pictogrammen te selecteren.
Met betrekking tot de 'vul'-optie die je nodig hebt, hier een korte video die laat zien hoe je dit moet doen! Hoop dat dat helpt.


Bestandsbijlage:

File Name: h6190372.mov
Bestandsgrootte: 2,608 KB
bijlagen:
Laatst bewerkt: 10 jaar 8 maanden geleden door bert.
Het onderwerp is vergrendeld.