Dagboken

Mer
11 år 8 måneder siden #555 by Rosswick
Dagboken ble opprettet av Rosswick
Hi
Jeg er egentlig ikke sikker på hvordan dagboken fungerer. Det virker som om du kan få tilgang til dagboken fra hver klasse. Du kan imidlertid ikke se oppføringer i dagboken fra forskjellige klasser. Det ville vært mer nyttig om du kunne se dagbokoppføringer fra hver klasse, kanskje med en fargekode eller navnet på klassen foran. På den måten kan du se alle notatene dine uten å måtte bytte mellom klasser. Gi meg beskjed hvis dette allerede er mulig, men jeg har bare ikke klart å finne ut hvordan jeg gjør det.

Er det også en måte du kan kopiere over hele begrepskolonner til neste begrep, da det tok meg lang tid å kopiere hver kolonne manuelt over.

En siste forespørsel - det ville være nyttig å inkludere en huskeliste da jeg alltid må holde styr på hundrevis av disse hver uke...


Takk

Laoise

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #557 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Dagboken
hei laoise,
Du har rett, dagboken er unik for hver klasse, og det er ingen måte for øyeblikket å se dem alle. Det var planlagt for denne nye utgivelsen, men vi hadde ikke tid til å gjøre det ordentlig. Den vil være klar på v2.1 og det vil ikke ta lang tid.
Du vil kunne kopiere kolonnene til en hel fane til en annen klasse denne neste uke! Vår nye utgivelse vil da være tilgjengelig i appbutikken
Jepp, jeg liker todolist-ideen, vi skal prøve å legge den til i 2.1 også

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.