Ønsker/spørsmål

Mer
9 år 6 måneder siden #5125 by cwsprof
Ønsker/spørsmål ble opprettet av cwsprof
Hallo,
først av alt - en virkelig fantastisk app, tusen takk!

Jeg er en ny kunde, derfor er jeg ikke sikker på om det bare er et ønske eller om jeg ikke har funnet den virkelige innstillingen, vennligst hjelp/vurder å implementere den:

1. Jeg trenger litt statistikk (timer (60min eller 45min, avhenger av klasse (planlegger --> 1 enhet) hold i klassen, i kombinerte klasser (alle bachelor, alle masterklasser, i alle klasser (per år, per måned, pr. forhåndsdefinert periode ("skoleår"), etter institusjon (holde undervisning ved forskjellige institusjoner...) - er dette mulig (rapport, excel, etc.)?

2. Er det mulig å vise planlagte timer i vanlig Ipad/Iphone-kalender - jeg mener jeg vil gjerne se timene mine på Iphone også, for ikke å planlegge avtaler under - ganske uregelmessige - timer.

3. Er det mulig å lage elevrapporter som inkluderer mer enn én klasse? Noen elever deltar i mer enn én klasse, men jeg vil gjerne se en samlet karakter/oppmøterapport?

4. Kan du tillate mer detaljerte / filtrerte samtalerapporter med statistikk (når? hvor mange leksjoner i uken? Deltakerrate? med/uten kommentarer til spesialtimer (for eksempel vil jeg gjerne integrere for å gjøre lister/ideer til neste gang. ...)

5. Er det mulig å tildele visse ekstra (uregelmessige) klasser bare til noen grupper av elever (selvfølgelig kan du definere et spesialkurs, men det er ikke helt ideen... eller i det minste må det telles med i den totale timen rapportere...

Tusen takk for hjelpen og fortsett å utvikle en så fantastisk app!
chris

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 6 måneder siden #5140 by cooper 1979
Besvart av cooper 1979 på emnet Ønsker/spørsmål
Ja takk! #3 i innlegget ovenfor...Jeg vil ELKE å kunne generere elevrapporter som inkluderer mer enn én klasse for hver elev. (Dvs. fremdriftsrapporter eller rapportkort!)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 6 måneder siden - 9 år 6 måneder siden #5147 by bert
Besvart av bert på emnet Ønsker/spørsmål
Velkommen cwsprof,ccooper1979,

Takk for forslagene, finn vedlagt noen kommentarer nedenfor. Ikke nøl med å legge ut andre ideer som dukker opp.

#1 Planleggerstatistikk
Vi vil legge til noen grafer og statistikk i våre neste store oppdateringer.
Jeg er imidlertid ikke sikker på om vi vil være i stand til å legge til planleggerstatistikken du trenger i den kommende oppdateringen, men jeg har nettopp lagt den til listen vår.

#2 Kalender
Denne har blitt etterspurt en del ganger, den er fortsatt i våre gjøremål.

#3 Rapporter mellom klasser
Samme som ovenfor, men som en mulig løsning:
I gjeldende versjon kan du kopiere kolonner og data mellom klasser. iDoceo vil matche elever i begge klassene og dataene vil overføres.
Du bør opprette en ekstra fane for rapporter som inneholder all informasjonen.
For å kopiere flere kolonner: Trykk på Verktøy (øverst linje) > Kolonner > Velg > Kopier og velg målklassen

#4 notert!

#5
Denne er ikke mulig ennå. Hvert tidsrom i timeplanen/planleggeren skal være knyttet til en hel klasse. Vi skal ha det i bakhodet


hilsen
Sist redigert: 9 år 6 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.