Kopiere/flytte elever og ta med seg karakterer og oppmøte

Mer
1 måned 14 timer siden #31414 by Melanie.Is
Forstå at jeg har en merkelig situasjon på skolen min: 
Jeg underviser i noen få identiske klasser og dupliserer oppgavene osv. mellom dem. 
Vi har masse bevegelse mellom klassene. 
Jeg kopierer elev 1 fra klasse A til klasse B, men fremmøterekorden og karakterene hennes er fortsatt i klasse A ... så jeg kan ikke fjerne henne fra den klassen. Så jeg gjør henne usynlig (skjul funksjon). Informasjonen hennes er trygg på den måten, men i klasse B ser det ut som hun har en haug med manglende oppgaver og tapt oppmøte.

ville elsker å kunne kopiere elever fra klasse til klasse og ta med seg karakterer og oppmøte. 
Å ærlig talt savne denne evnen har gjort bruk av iDoceo for oppmøte helt umulig, og karakterer er super utfordrende uten denne funksjonen.

Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 måned 2 timer siden #31419 by Ruislip
Hei,

En enkel løsning ville være å bruke samme klasse som en generell klasse og å bruke Tabs for å skille de forskjellige klassene.
Ved å bruke filtrene kan du ha forskjellige grupper av elever i hver fane (klasse)

Hvis du tror dette er gjennomførbart i ditt tilfelle, send meg en e-post til: karla @ support.idoceo.net, så skal jeg utarbeide et eksempel
for deg.

Beste 
Karla
 
Følgende bruker(e) sa takk: Melanie.Is

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 uker 2 dager siden #31421 by Melanie.Is
God idé!
Har nettopp sendt en e-post.
Takk skal du ha!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.