Standarder, ferdigheter og rubrikker

Mer
6 år 3 måneder siden #7323 by Nenuial
Besvart av Nenuial på emnet Standarder, ferdigheter og rubrikker
Eller kanskje jeg burde formulere forespørselen min annerledes.

Hvis jeg bruker Ferdigheter - beregning på hver ferdighet etter hverandre, ville jeg da hatt mapper som samsvarer med widgetvisningen. Men... jeg er avhengig av kolonner fordi de lar meg kontrollere "header" og "subheader" (begge vises i studentrapporten). Jeg kan ikke gi foreldrene en elevrapport der det står "Konfigurasjon 18.01.18" under som underoverskrift. De ville alle spørre meg hva det betyr. Så hvis det var en måte å endre mappeunderoverskriften på, ville det også vært en løsning for meg.

PS Ja, jeg husker at du fortalte meg at underoverskriftsteksten til kalkulasjonsmappen for tiden brukes internt til andre formål.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 3 måneder siden #7325 by bert
Besvart av bert på emnet Standarder, ferdigheter og rubrikker
Notert Nenuial.
Planen er å lage en spesifikk rapport for nøkkelferdigheter og standarder slik at karakterbokkolonnene er
ikke obligatorisk. Vil det være mer fornuftig for deg?
Følgende bruker(e) sa takk: Nenuial, Nardley

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 3 måneder siden #7326 by Nenuial
Besvart av Nenuial på emnet Standarder, ferdigheter og rubrikker
Sannsynligvis. Jeg synes at studentrapporten er veldig allsidig og tilbyr mange alternativer. Jeg antar at hvis en spesifikk rapport om ferdigheter og standarder skulle tilby lignende alternativer, ville den passe perfekt til mine behov.

Som alltid, tusen takk for dine raske svar og for å lytte til innspill !!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 år 7 måneder siden #7702 by tørste
Besvart av tørste på emnet Standarder, ferdigheter og rubrikker
Jeg finner ikke funksjonene "ferdigheter" og "standarder" i innstillinger. Jeg kjører versjon 4.10.19.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 år 7 måneder siden #7703 by bert
Besvart av bert på emnet Standarder, ferdigheter og rubrikker
Fra iDoceos hovedskjerm > Innstillinger (tannhjulikonet øverste linje) > Alternativer (karakterbok) > Aktiver alternativet for nøkkelferdigheter og standarder
Følgende bruker(e) sa takk: tørste

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 år 4 måneder siden #7863 by smkso
Besvart av smkso på emnet Standarder, ferdigheter og rubrikker
Jeg prøvde dette for A-Level Practical Endorsement i Storbritannia. Bruk både nøkkelferdigheter og rubrikker! Jeg leker også med det, og det er massevis av ting mulig!

Du kan lese mer her; link.medium.com/ibAalQFcwS

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.