Eksporterer

  • SheriJ
11 år 6 måneder siden #2069 by SheriJ
Eksporterer ble opprettet av SheriJ
Jeg absolutt ELSKER å bruke Idoceo; Jeg har vært i stand til å lære navnene og har så mange detaljer om 600 nye elever jeg underviser på bare 6 uker takket være denne appen. Rektoren min vil ha en papirkopi av alt for en papirmerkebok. Hvis jeg eksporterer en klasse CSV, vises ikke ikonene. Hvis jeg eksporterer som PDF eller bruker rapportgenerator, kommer PDF-en opp på 1 side og den er for liten til å se. Den eneste løsningen ser ut til å være enten å kjøpe en PDF-redigeringspakke eller sende meg selv skjermbilder av markbooks på e-post - dette er litt kjedelig og tidkrevende.

Eventuelle råd, vær så snill?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #2070 by bert
Besvart av bert på emnet Eksporterer
Hei SheriJ,
Som du nevner, er det ingen enkel måte i den nåværende versjonen å eksportere all den informasjonen på en "sidevennlig" måte. Per definisjon vil ikke CSV-filer tillate noen form for ikoner, så det er PDF-eksporten som trenger noen forbedringer.
Vi jobber kontinuerlig for en større oppdatering som vil inkludere flere alternativer for PDF-rapportene (blant mange andre ting), og du vil kunne lage PDF-en du trenger, selv med din egen topp- og bunntekst.
Det vil ta litt tid, men vi legger ut forventet utgivelsesdato så snart vi kan på nettsiden vår og på @idoceo

Takk for at du kontakter oss.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Sherij
11 år 6 måneder siden #2076 by Sherij
Besvart av Sherij på emnet Eksporterer
Hei Bert,

Takk for tilbakemeldingen; det er godt å høre, takk; dette vil gjøre det så mye enklere med de store klassene jeg har enn det nåværende skjermbildet jeg gjør. Det er likevel verdt bryet! Jeg har nettopp sett ordentlig på dagboken for første gang og er veldig fornøyd med den - jeg skal nå kvitte meg med en annen app jeg har brukt for å planlegge leksjonen min. Jeg liker veldig godt måten den eksporterer en PDF på hver klasse - veldig imponerende for inspeksjonene jeg venter snart. Det er selvfølgelig derfor det er så viktig for meg å ha papiret sikkerhetskopiert.
Å bruke IDOCEO og iPad har virkelig endret livskvaliteten min; før jeg hadde med meg store, tunge mapper overalt hvor jeg gikk, frem og tilbake mellom jobb og hjem. Så tusen takk, arbeidet du gjør blir satt stor pris på.

Sherj.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.