Deler timeplaner

Mer
11 år 6 måneder siden #2001 by Alowe
Deler timeplaner ble opprettet av Alowe
Lærerpartneren min og jeg vil gjerne kunne dele timeplanen vår mellom våre ipader. er dette mulig med idoceo? Vi underviser for tiden vår egen 3. klasse, men i dobbel undervisningsrom slik at vi alltid har samme timeplan. I stedet for å sette inn våre egne individuelle timeplaner ville det vært enklere om en av oss kunne lage timeplanen og på en eller annen måte importere den inn i den andre. Dette kan være et dumt spørsmål, men jeg er bare ny på idoceo.

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #2002 by bert
Besvart av bert på emnet Deler timeplaner
Hei Alowe,

Det er ikke mulig for øyeblikket. I utgangspunktet fordi hver klasse i timeplanen er knyttet til en klasse i iDoceos tavle. Å dele timeplanen vil bety at både iDoceo (din og din partners) deler de samme timene også (med nøyaktig samme navn). Jeg tipper det er ditt spesifikke tilfelle, men det skjer ikke så ofte!

Vi forbedrer måten du vil lage en tidsplan for vår neste store utgivelse 2.5, det vil være raskere og mindre kjedelig (ja, vi vet...)

Som en alternativ metode kan du alltid lage timeplanen og dens klasser, og deretter dele en fullstendig sikkerhetskopi med partneren din. Da må han gjenopprette sikkerhetskopien din og han vil ha den samme informasjonen (selv om han ville miste sin egen i det øyeblikket, så vær forsiktig med dette)

Hvis du trenger hjelp med dette siste alternativet eller andre , gi oss beskjed

Skål

"Det er ikke et dumt spørsmål hvis du ikke kan svare på det."

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.