Send resultater på e-post til andre lærere

  • Sarah
11 år 6 måneder siden #1740 by Sarah
Er det en måte å sende oppmøteprotokollen min til en annen lærer?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1743 by bert
Hei sarah
Du kan gjøre det med alternativet Rapport (ekspert), det er forklart i detalj her . Resultatet skal se slik ut, og legger til oppmøtekolonnene du trenger.

File Attachment:

File Name: oppmøte...0-04.pdf
Filstørrelse: 35 KB


Vi vil forbedre dette i vår neste store oppdatering, og legge til forhåndskonfigurerte rapporter som enkelt kan sendes til elever/foreldre/kontor.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Sarah
11 år 6 måneder siden #1973 by Sarah
Jeg har introdusert flere lærere til idoceo-appen, og noen ganger må vi dele kolonner med data til andre lærere. Hvis jeg konverterer til PDF for å sende den, kan de ikke laste den inn i idoceo. Er det en måte å dele kolonner med andre idoceo-brukere slik at vi kan laste den opp igjen til idoceo?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1979 by bert
Hei sarah
Du kan dele iDoceos resultater med den nåværende versjonen, men den har noen alvorlige begrensninger for øyeblikket:

- Du vil bare kunne dele tekstverdier (ikke ikoner, farger eller konfigurasjon...) og ingen av de personlige dataene i hver student.
- Forutsatt at du vil importere denne informasjonen til en eksisterende klasse, må elevnavnene være nøyaktig de samme på begge iPadene (kilden og destinasjonen)

Hvis ingenting av dette egentlig er et problem for det du prøver å dele, er det riktige formatet CSV3 . Når det er sendt via e-post, bare å trykke på ikonet vil vise iDoceo som et alternativ i 'Åpne i'-dialogen.

Vi forbereder en mer nyttig tilnærming for deling av data mellom lærere for vår neste store utgivelse 2.5

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.