Daglig planlegger

Mer
11 år 6 måneder siden #1723 by Missthrussell
Daglig planlegger ble opprettet av Missthrussell
Jeg vil gjerne bli kvitt papirplanleggeren min, men kan ikke gjøre det ennå! Jeg vil gjerne ha timeplanen min allerede satt i en dagbok, med plass mellom hver time for å legge til notater om hva jeg planlegger å undervise den dagen, alt på ett sted. Foreløpig gir dagboken kun én plass per dag til å skrive, i stedet for å dele den opp i separate leksjoner. Dessuten, hvis jeg noterer en klasse, kan jeg ikke se den når jeg ser på andre klasser. Til slutt vil det være nyttig å også ha en plass på dagboksiden for å legge til eventuelle ekstra oppgaver/klubber/møter som skal skje. Dette ville hjulpet meg utrolig mye!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1728 by bert
Besvart av bert på emnet Daglig planlegger
Hei Missthrussell,
Vi jobber nonstop med det!
Det er noen problemer vi må ta vare på først i dagboken på grunn av hvert lands små forskjeller ... for eksempel har Storbritannia to ukers tidsplan , mens i Spania er det bare en ... og i Québec har de 9 dagers roterende uker ( :S)
Vi vil legge til forskjellige typer sider/maler også ... Jeg er sikker på at du vil like den, og du vil endelig bli kvitt den papirplanleggeren!

Takk for at du kontaktet oss
Følgende bruker(e) sa takk: Missthrussell

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #1732 by Missthrussell
Besvart av Missthrussell på emnet Daglig planlegger
Takk, det er en fantastisk app, og jeg har spredt ordet rundt på skolen min om hvor fantastisk den er. Jeg tenkte at et bilde av det jeg bruker for øyeblikket kan hjelpe med å forklare hvordan en standardplanlegger ser ut i deres. Beklager hvis du har sett alt dette før, men jeg har ikke tid til å lese meg opp på alle de tidligere innleggene!
Sist redigert: 11 år 6 måneder siden av bert. Årsak: Fjernet bildet fordi det kan inneholde personlig informasjon. Arkivert for internt bruk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1733 by bert
Besvart av bert på emnet Daglig planlegger
Flott, takk for bildet.
Vi samler noen av disse for å lage våre egne maler

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.