Hvordan legge til oppgaver

Mer
11 år 7 måneder siden #1395 by MrSanchez520
Hvordan legge til oppgaver ble opprettet av MrSanchez520
Hei, jeg er ny på denne appen og vil gjerne vite hvordan du legger til oppgaver med beskrivelser og poeng. Takk, jeg kan for mitt liv ikke finne ut av det.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1396 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Hvordan legge til oppgaver
Velkommen MrSanchez520,

Du kan administrere hele karakterboken med et par bevegelser , i utgangspunktet et dobbelttrykk og et trykk og hold , forklart her i detalj .

Du trenger bare å legge til så mange kolonner som du trenger (et trykk på plusstegnet i kolonnen lengst til høyre), og konfigurere det etter eget ønske, karaktertypen den skal inneholde eller redaktøren.

Med et dobbelttrykk legger du til en celles karakter. Du har også flere alternativer ved å trykke på det lille tannhjulet øverst til høyre (som retningen til neste celleutgave)
Med et trykk og hold på en hvilken som helst celle har du flere alternativer tilgjengelig, for eksempel å legge til en merknad med bilder eller lyd.

Du kan også sjekke hurtigstarten i instruksjonene (på den øverste linjen på nettet) eller i veiledningen hvis du trenger noe mer spesifikt.

Takk for at du kontaktet oss, hvis noe fortsatt er uklart, vennligst gi oss beskjed.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.