Ikke tellende karakter?

Mer
10 år 7 måneder siden #3558 by Jerrygardnerjr
Ikke tellende karakter? ble opprettet av Jerrygardnerjr
Jeg ønsker å merke ned en kolonne en karakter som ikke teller som karakter i kolonnen, men er en karakter for å angi at eleven var fraværende for dagen. er det en måte å gjøre det på?

Alt jeg gjør krever en verdi som er minst null (som teller negativt mot et gjennomsnitt).

Noen ideer?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 7 måneder siden - 10 år 7 måneder siden #3559 by bert
Besvart av bert på emnet Ikke tellende karakter?
Hei Jerrygardnerjr,

Her er mine to forslag:

- Du kan legge til en merknad i stedet (trykk og hold på en celle, deretter merknad), og merk her fraværet til denne studenten. Det vil reflektere som en liten trekant i cellen, og med et enkelt trykk vil du se detaljene i den merknaden. Dette vil ikke påvirke gjennomsnittet.

- Det andre alternativet er å vente på vår store oppdatering iDoceo 3.0 som lar deg legge til ikoner i en celle, og så lenge disse ikonene ikke har noen numerisk verdi tilknyttet, vil de heller ikke påvirke gjennomsnittet.
Vi venter spent på godkjenningen, bør ikke ta mer enn en eller to dager ... eller til og med i dag hvis vi er heldige.
Sist redigert: 10 år 7 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: Jerrygardnerjr

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 7 måneder siden #3560 by Jerrygardnerjr
Besvart av Jerrygardnerjr på emnet Ikke tellende karakter?
Takk Bert.

Løser ikke problemet 100%, men det er en solid løsning.

Jeg kjøpte appen for 3.0, sluttet å mikroadministrere hver app - Apple og gi oss oppdateringen!!!!!!!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 7 måneder siden #3561 by bert
Besvart av bert på emnet Ikke tellende karakter?
Denne tapte tiden er den verste delen av å gi ut en ny oppdatering... og hver gang jeg sjekker statistikken, fortsetter evalueringstiden å øke ( koble her ). Mange oppdateringer før iOS7 antar jeg.

Før jeg glemmer det. Når du har oppdatert til 3.0, må du deaktivere "Hopp over tom celle - versjon 2.5-modus"-innstillingen (fra iPad-innstillingene/iDoceo). Finn et skjermbilde nedenfor.

Det er aktivert som standard for alle våre brukere å holde alle gjeldende beregninger fra versjon 2.5 på plass. Bakoverkompatibilitet er alltid en av våre viktigste bekymringer.

Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Jerry Gardner
10 år 7 måneder siden #3562 by Jerry Gardner
Besvart av Jerry Gardner på emnet Ikke tellende karakter?
Jeg er en Android-fyr først av enkle grunner som dette over gjennomgang av mikroadministrasjon. Det er trist for utviklere på grunn av all tapt tid og inntekt. :(

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.