Samarbeidsoppgaver

Mer
11 år 2 måneder siden #2735 by Pennyryder
Samarbeidsoppgaver ble opprettet av Pennyryder
Til å begynne med vil jeg takke deg for å utvikle et så flott verktøy for lærere. Det er akkurat det jeg har lett etter, og jeg skryter av det til alle som vil lytte. Jeg har nylig anmeldt den på bloggen min: www.teachingchallenges.com/2013/02/tech-tips-tuesday_19.html
Mitt forslag til forbedring:
Elevene mine samarbeider om oppgaver, og jeg vil gjerne ha en enkel måte å spille inn én lydfil på, men tilskrive den til mer enn én elev. For øyeblikket registrerer jeg det i en celle som en merknad for én student, men den eneste måten jeg har funnet for å få den inn i en celle for en annen student, er å eksportere til Dropbox og deretter laste opp filen til merknader i den andre cellen. Når jeg gjør dette kan jeg ikke spille av lyden gjennom idoceo, men den fungerer når den sendes via e-post. Ideelt sett vil jeg gjerne ha en enkel måte å tilskrive (eller kopiere) et lydopptak til mer enn én student.
Jeg innser at du må motta mange forespørsler, og som bruker, ikke utvikler, aner jeg ikke hvilke utfordringer som er forbundet med å oppnå dette. Igjen, jeg takker for et så nyttig klasseromsprodukt.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2736 by bert
Besvart av bert på emnet Samarbeidsoppgaver
Takk for at du kontaktet oss Penny,
Vi har lest bloggen din siden du publiserte den første artikkelen relatert til iDoceo og la den endelige dommen på spenning! Jeg likte spesielt "Lost and found" og "Uno's Garden" (nydelig idé)
Regn med det alternativet for å dele lyd (og andre ressurser) for vår neste store oppdatering ... det vil imidlertid ta litt tid!

Vennlig hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2737 by Pennyryder
Besvart av Pennyryder på emnet Samarbeidsoppgaver
Takk for det. Fant akkurat det samme da jeg prøvde med video. Fortsett med alt det flotte arbeidet ditt. Jeg klarer meg mens du ordner opp i det hele. Jubel :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 uker siden #2882 by ebh207
Besvart av ebh207 på emnet Samarbeidsoppgaver
Ja! Jeg har tenkt på det samme nylig. Det jeg gjorde for å komme meg rundt var å video eller ta bilder av elevene alene i gruppen. Dette holder det rent og viser også den individuelle ansvarlighetsbrikken. Jeg vil gjerne at apputviklerne også kommer opp med en måte å dele kommentarer på.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.