Laste opp en .pdf eller .doc?

Mer
11 år 2 måneder siden #2621 by Spikepit
Laste opp en .pdf eller .doc? ble opprettet av Spikepit
Er det en måte jeg mangler for å laste opp en PDF- eller Word-dokument? Jeg lager mange av mine egne regneark og enheter og tror det vil være en fordel å ha dem vedlagt den aktuelle leksjonen i dagboken eller bare vedlagt klasselisten?

Hvis det ikke er en måte, kan det være en måte i en oppdatering snart, eller kommer det ned til juridiske problemer eller noe?

Takk på forhånd.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2622 by bert
Besvart av bert på emnet Laste opp en .pdf eller .doc?
Velkommen Spikepit,
Du kan legge til PDF, Word Doc, XLS og en haug med andre formater, og de kan legges til en enkelt dag, klasse, elev, celle, etc.
Her er lenken som forklarer hvordan gjøre det , jeg tror det er akkurat det du trenger.
Hvis noe fortsatt ikke er klart, gi meg beskjed.
hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2623 by Spikepit
Besvart av Spikepit på emnet Laste opp en .pdf eller .doc?
Takk for super raskt svar!!!

Så jeg fulgte opp prosessen du la ut en lenke til, men Dropbox-tingene mine vises ikke i den lille vedleggsboksen?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2627 by bert
Besvart av bert på emnet Laste opp en .pdf eller .doc?
I den gjeldende versjonen er funksjonen Legg til fil (fra Dropbox) bare i stand til å navigere på tvers av Apps/iDoceo-mappen og nedenfor.
Kanskje den mappen fortsatt er tom eller ikke er opprettet ennå. Dette er hva du bør gjøre:
Fra tavleskjermen, trykk på Sikkerhetskopiering nå, og vent til meldingen Backup fullført vises.
Dette vil tjene som en test for Dropbox-koblingen din og vil opprette Apps/iDoceo-mappen også.
Hvis du fortsatt ikke kan løse det, gi meg beskjed!

PS: Du vil kunne navigere i hele Dropbox-kontoen din i vår neste store oppdatering, vi jobber med det!
Følgende bruker(e) sa takk: Spikepit

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 2 måneder siden #2629 by Spikepit
Besvart av Spikepit på emnet Laste opp en .pdf eller .doc?
Jeg kom bare for å si at jeg klarte det. Tusen takk!!!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.