Legg til oppgaver direkte i planleggeren eller agendaen

Mer
4 år 6 måneder siden #8332 by Fran20051979
Hei alle sammen,

Først av alt, be om unnskyldning for min dårlige engelsk, siden jeg er en fransk bruker av iDoceo.

Frem til nå pleide jeg å legge alle oppgavene mine direkte i påminnelsene. Det er et veldig hardt arbeid siden jeg vanligvis legger inn både startdatoen (leksjonen der jeg gir oppgaven) og forfallsdatoen.
Det ville være flott å kunne sette en oppgave direkte i agendaen via noe sånt som et "oppdragsalternativ" der brukeren kan velge en forfallsdato (neste leksjon, +7 dager, egendefinert dato...).

Jeg kan ikke forestille meg at det er vanskelig å implementere denne funksjonen. iDoceo er på en måte den beste appen jeg noen gang har brukt. Dessuten bruker de fleste av kollegene mine også denne appen ; det er så nyttig!

Tusen takk for svar,

Med vennlig hilsen,

François

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 6 måneder siden #8333 by bert
Takk for at du kontaktet oss François,
Vi jobber med en lignende funksjon for vår neste store oppdatering. Det er fortsatt i arbeid, men regn med det.
Hvis du vil bli med i beta-testene og prøve den når den er tilgjengelig, gi meg beskjed.
Engelsken din er helt fin, men du kan også poste på fransk!

hilsen,
Bert
Følgende bruker(e) sa takk: Fran20051979

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 6 måneder siden #8334 by Fran20051979
Tusen takk for ditt svar.

François

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 5 måneder siden #8407 by Fran20051979
Hei Bert, hei alle sammen,

Jeg håper spørsmålet mitt ikke er upassende siden jeg ikke kan forestille meg hvor vanskelig det er å legge til en slik funksjon, men har du en omtrentlig dato for når denne funksjonen skal implementeres.
Som jeg sa før, er det det eneste som mangler i søknaden.

Takk igjen for ditt flotte arbeid.

François

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 5 måneder siden #8410 by bert
Hei François. Det vil ta tid, vi kan ikke gi noen ETA for funksjoner.

Vi er nå fokusert på å gi ut vår neste store oppdatering, med et fullstendig fornyet grensesnitt og mange interessante tillegg. iDoceo 6 er nå i betatest.
Vi fortsetter å forbedre appen med hver oppdatering, men vi kan ikke bekrefte noen datoer. Vi har begrensninger i budsjett, tid og ressurser. Tidslinjen vår er i konstant endring, og det ville ikke være fornuftig å gi en estimert dato som vi ikke kan holde.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 5 måneder siden #8411 by Fran20051979
Hei Bert,

Jeg forstår.

Takk igjen for alt arbeidet ditt.

François

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.