Rapport eksport XLS alternativer

Mer
7 år 10 måneder siden #6306 by james.me.robinson
Rapport eksport XLS fungerer ikke fullt ut ble opprettet av james.me.robinson
Hei Bert,
Jeg prøver å eksportere tekstanmerkningene mine som en XLS-fil, men ingen av teksten kommer opp i Excel-regnearket. Jeg har krysset av for å inkludere kommentarer og har også prøvd lagre cellen som tekst.
Er det noe annet jeg bør gjøre?
James

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 10 måneder siden #6307 by bert
Besvart av bert på emnet Rapport eksport XLS fungerer ikke fullt ut
Hei James,
Jeg har nettopp spilt inn dette, ta en titt og gi meg beskjed hvis du ser forskjellen.
Videoen viser både Numbers og Excel


Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 10 måneder siden #6308 by james.me.robinson
Besvart av james.me.robinson på emnet Rapport eksport XLS fungerer ikke fullt ut
Hei Bert,
Det ser ut til å være XLSX-alternativet som betyr at kommentarene ikke kommer opp på regnearket, men det fungerer når dette alternativet ikke er krysset av.

Er det en måte å få disse merknadene til å eksportere som tekst, slik at jeg kan postflette til et utskrivbart format? Jeg ønsker å kunne få hele klassens merknader inn i en tabell slik at jeg kan klippe dem ut og stikke inn i bøker i stedet for å ha en egen side per elev.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 10 måneder siden #6309 by bert
Besvart av bert på emnet Rapport eksport XLS fungerer ikke fullt ut
Bruk CSV-eksporten i stedet. Det vil opprette en ekstra kolonne med merknadene ved siden av hver faktiske kolonne i karakterboken
Følgende bruker(e) sa takk: james.me.robinson

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 10 måneder siden #6310 by james.me.robinson
Besvart av james.me.robinson på emnet Rapport eksport XLS fungerer ikke fullt ut
Takk Bert,
Skal prøve dette nå.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 10 måneder siden #6336 by james.me.robinson
Besvart av james.me.robinson på emnet Rapport eksport XLS fungerer ikke fullt ut
Hei Bert,

CSV-filen gjør akkurat det jeg trenger den til, bortsett fra at formateringen (som kulepunkter eller linjeskift) ikke kommer ut på CSV-en. Er det en innstilling som betyr at formateringen vil bli overført?

Hva er forskjellen mellom CSV1, SCV2 og CSV3 på alternativene?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.