synkronisering av merknader

Mer
3 år 7 måneder siden #9188 by Tomka
synkronisering av merknader ble opprettet av Tomka
Når jeg skriver merknader i elevdata, sletter synkronisering dem.
Det ser ut til at endringene varer til jeg åpner iDoceo på min andre enhet og åpner merknaden der.
Da ser det ut til at kommentaren er overskrevet med den tomme kommentaren til min andre enhet.
Etter noen sekunder er merknaden tom på min første enhet også.

Vennlig hilsen, Tom

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9189 by bert
Besvart av bert på emnet synkronisering av merknader
Hei Tom,
Oppdater til gjeldende iDoceo 7.0.8 eller nyere der dette problemet har blitt løst.
Beklager bryet

apps.apple.com/app/apple-store/id477120941

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9190 by Tomka
Besvart av Tomka på emnet synkronisering av merknader
Takk for din hurtige tilbakemelding!

fungerer nesten perfekt nå. Men når du sletter en hel merknad, forblir merknaden på den andre enheten. Andre endringer ser ut til å synkroniseres nå.

Finnes det en versjonshistorikk et sted? Jeg finner ikke en. I appbutikken er versjonshistorikken den samme for alle mindre versjoner. Det ville være flott å se om en feil er fikset eller en funksjon er lagt til som angår meg behov. Du trenger ikke å skrive så mye, bare et lite hint om endringene.

Et spørsmål angående merknader generelt: Jeg tenkte at merknader lagres per elev. Men det ser ut til at de er knyttet til en elevklasse. Siden jeg underviser noen av elevene mine i forskjellige klasser, ville det være fint å ha muligheten til å ha noen merknader knyttet til en elev, uavhengig av klassen. Er det en mulighet for det?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9196 by bert
Besvart av bert på emnet synkronisering av merknader
Takk tomka, det vil bli forbedret i vår neste oppdatering.

Angående forespørselen din, et par alternativer.

- Merknader lagres per klasse og elev, uavhengig av hverandre.

- Hvis du jobber med 'Notater'-delen i stedet, som er en kraftigere løsning på 'Annotaitons', vil du enkelt kunne bytte mellom klasser for den aktuelle eleven fra den nederste linjen



- Hvis du har å gjøre med enkle tekster/merknader, bør du vurdere å bruke et tilpasset felt i studentens personlige datablad som forklart her

www.idoceo.net/index.php/en/grade-book-a...personal-data-screen

Du kan deretter aktivere i Alternativer (tannhjulikon) > Alternativer (karakterbok) > Koble studentens personlige detaljer på tvers av klasser.

Uansett hvilken tekst du skriver i disse personlige feltene vil også bli kopiert til alle de andre klassene.

Gi meg beskjed hvis du trenger mer informasjon
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9197 by Tomka
Besvart av Tomka på emnet synkronisering av merknader
Nok en gang: Takk for god støtte!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.