iDoceo Connect - gruppevurderingsgrupper

Mer
4 år 7 måneder siden #8260 by brettm
Jeg vil at elevene mine skal gjennomføre en kollegavurdering i naturfaggruppene sine. Mitt nåværende gruppeoppsett er for engelskgruppen deres, og vitenskapsgruppen deres er et annet sett med barn.

Kan jeg tilordne dem til mer enn én gruppe eller justere dette i iDoceo Connect slik at jeg kan velge barna som er i gruppen deres?

Takk,
Brett

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 7 måneder siden #8261 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo Connect - gruppevurderingsgrupper
Hei Brett,
Du kan bare tildele én enkelt gruppe per elev.
Hvis du er klar for det, i 'Grupper'-delen, når du oppretter en kollegavurderingsoppgave, kan du manuelt velge hvilke studenter som skal evaluere hverandre. Det er lite nyttig hvis du har mange studenter.
Følgende bruker(e) sa takk: brettm

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 7 måneder siden #8262 by brettm
Besvart av brettm på emnet iDoceo Connect - gruppevurderingsgrupper
Bart,

Jeg så muligheten til å velge elever. Dessverre kunne jeg ikke velge en student utenfor deres "gruppe".

Dette er greit forventer jeg for videregående skole hvor du er mer sannsynlig å ha en gruppe per klasse. På barneskolen har jeg imidlertid lesegrupper, matematikkgrupper, naturfaggrupper osv. med den ene klassen.

Hva med en "klasse"-gruppe og jeg velger manuelt hvem en elev gir tilbakemelding til? Ikke perfekt, men skaper en løsning.

Takk skal du ha!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 7 måneder siden #8265 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo Connect - gruppevurderingsgrupper
Ja, en enkelt gruppe for hele klassen lar deg velge elever individuelt, og "gruppe"-begrensningen vil ikke gjelde.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 7 måneder siden #8266 by brettm
Besvart av brettm på emnet iDoceo Connect - gruppevurderingsgrupper
Bart,

Jeg bruker gruppefunksjonen hver dag, og det ville være flott å ha muligheten til å lage dine egne grupper eller bare ha klassen som et alternativ.

Takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.