Favoritt spalteredaktør

Mer
6 år 7 måneder siden - 6 år 7 måneder siden #7138 by GHQ
Favoritt spalteredaktør ble opprettet av GHQ
Hei GHQ,

Jeg opprettet en favorittspalte med en tilpasset editor jeg kalte hwk editor. Da jeg lagde favorittspalten, valgte jeg datoen som skulle vises på underoverskriften. Jeg foretrekker nå å fjerne datoen for en ny kolonne som nylig settes inn. Hvordan kan jeg gå inn i favorittkolonnen og gjøre endringen for eventuell fremtidig innsetting av kolonner.

Legg til kolonne > Legg til favorittkolonner > Rediger > Fjern avmerkingsboksen "i dag", og de neste vil ikke ha noen dato.

Hvordan sletter man hele malen uansett?

Du kan "Legg til kolonne > Legg til favorittkolonner > Rediger" og slette favorittkolonnene du ikke lenger ønsker å bruke.
I karakterboken, langt trykk på en overskrift > Slett en kolonne eller langt trykk på en fane > Slett eller trykk på Verktøy (øverst linje) > Kolonner for å slette kolonner i bulk

Er det en liste over favorittkolonner i bruk et sted som jeg kan få tilgang til, slik at jeg kan gå og redigere eller slette malen?

Favorittkolonner er bare forhåndskonfigurerte kolonner. Når du legger dem til i karakterboken, oppfører de seg som alle andre. Eventuelle ytterligere endringer i "favorittkolonner"-konfigurasjonen vil ikke ha noen effekt på karakterboken.
Sist redigert: 6 år 7 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.