Sender fremmøte til kontoret & varm/kald lunsj

  • Grberna
11 år 7 måneder siden #1407 by Grberna
Jeg elsker denne appen!!! Fantastisk jobb med sittetabeller og karaktersammendrag. Det er imidlertid tidkrevende å gjøre mitt oppmøte i denne appen og kontorets oppmøte for skolen. Jeg vil absolutt elske en måte å sende fremmøteraden til kontoret på. Hvis dette var mulig, kan skolen vår vurdere å bruke denne appen for hele skolen. Men vi trenger ett lite tillegg, lunsjtelling. I stedet for å være tilstede, fraværende eller forsinket, kan det være lurt å legge til alternativet for at oppmøtet skal være varm lunsj, kald lunsj eller fraværende. Jeg har vært vikar i årevis, og hver skole bruker enten den nåværende metoden eller den senere, så det ville være fint å ha det alternativet og muligheten til å sende det rett til kontoret via e-post eller et annet system. På den måten har vi begge et oppmøte.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1409 by bert
Takk Grberna,

Vi forbereder oss på vår neste store oppdatering, mange forbedringer angående oppmøte og rapporter. Hver skole/distrikt/land har sine egne små krav, og vi vil gjerne ha en fleksibel/enkel nok løsning for dem alle.

Vi legger til alternativene for varm lunsj/kald lunsj, men det ville vært flott om du kunne sende oss en prøve (eller prøver) av hva du forventer for den rapporten! (vennligst send dem hvis mulig til support@idoceo.net). Regn med disse e-postfunksjonene også.

Tusen takk for at du kontakter oss, ikke nøl med å sende oss en linje med ytterligere krav eller tilbakemeldinger

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.