Komme i gang for et barneskoleklasserom

Mer
11 år 7 måneder siden - 11 år 7 måneder siden #1128 by Paulamarie
Komme i gang for et barneskoleklasserom ble opprettet av Paulamarie
Hei, jeg har nettopp kjøpt iPaden min og gleder meg til å komme i gang med denne appen. Jeg trenger bare noen råd om det beste oppsettet for meg som grunnskolelærer med kun én klasse, men ulike karaktergrenser/beregning av testresultater per fag. Er det best å sette opp min ene klasse som separate klasser per fag, eller lar hver nye side opprettet deg beregne poeng med forskjellige karakterresultater? Ideelt sett ønsker jeg å kunne sette opp karakterbøker for naturfag, engelsk, matematikk og endre måten jeg beregner hver enkelt på. Synes dette er en utmerket app :)
Sist redigert: 11 år 7 måneder siden av Paulamarie.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1131 by bert
Velkommen Paulamarie,

Hver fane kan inneholde sine egne beregninger og kolonner, de er uavhengige (de deler bare elever), så jeg tror den beste tilnærmingen, som du foreslår, er å lage en enkelt klasse og legge til så mange faner du trenger.

proffene:
- Dagboken er unik for hver klasse, så å ha en enkelt klasse vil tillate deg å ha all informasjon i sikte

– Jeg tipper det tas hensyn til oppmøte én gang for hele dagen, så det kan man ha en egen fane for.

– Sitteplanen er unik for hver klasse også... du trenger bare å gjøre dette én gang hvis du vil! (dette kan være en ulempe hvis du trenger flere sitteplasser per fag/klasse)

- Det er et fint oppsummeringsalternativ i hver student som lar deg inkludere kolonner fra forskjellige faner samtidig fra alle fagene dine.

ulemper:
- Jeg kan egentlig ikke komme på noen... sannsynligvis at timeplanen alltid vil lede deg til samme klasse...

Takk for at du kontaktet oss! Gi oss beskjed hvis det dukker opp flere spørsmål.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1133 by Paulamarie
Besvart av Paulamarie på emnet Re: Komme i gang for et barneskoleklasserom
Takk for et så raskt og omfattende svar. :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.