mal for opprettelse av kolonne

Mer
4 år 6 måneder siden #8281 by xfaderx
mal for opprettelse av kolonne ble opprettet av xfaderx
Er det en måte jeg kan bruke en kolonnemal på min PC og deretter laste opp til idoceo når den er fullført?

Jeg ønsker å bruke minst 3 kolonneoverskrifter, men potensielt 20-30 kolonner under hver overskrift. Så langt har jeg satt opp flere klasserom manuelt ved å ha idoceo åpen, og deretter kopiere og lime inn hver standard for hver kolonne individuelt. Som du kan forestille deg tar dette LANG tid å sette opp. Hvis jeg hadde en mal som jeg kunne bruke på en PC, kunne jeg sette den opp mye raskere og så bare importere den til idoceo.

Oppsettet mitt har 22 klasser, hver med 3 faner (en for anekdotiske notater, en for oppmøte og en for læreplanen vår [kryss eller kryss] ettersom hver elev oppfyller den nødvendige standarden.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 6 måneder siden #8282 by bert
Besvart av bert på emnet mal for opprettelse av kolonne
Hei xfaderx,
Du kan importere en XLS-fil med kolonner, og iDoceo vil importere den som overskrifter, men underoverskrifter eller andre egenskaper vil ikke bli tatt i betraktning. Jeg er ikke sikker på om det vil fungere for deg.
Vi vil ha det i bakhodet for å tilby flere alternativer i fremtiden.

Jeg antar at du vet dette allerede, men her er noen tilleggsverktøy:
- Du kan duplisere en fane, kategori/mappe eller klasse med et langt trykk > Kopier
- Du kan lage favorittkolonner (legg til kolonne > Favoritt) og kategorier for enkelt å duplisere konfigurasjoner

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.