iDoceo Connect - antwoorden op open vragen in sjabloon; hoofdlettergevoelige antwoorden

Meer
3 jaar 5 maanden geleden - 3 jaar 5 maanden geleden #9450 by Sebastian
Hallo beste team,

Ik zou iDoceo Connect graag efficiënter willen gebruiken voor het beoordelen van de woordenschat. Hier zijn vier suggesties:

1.) Geef ons een optie om antwoorden op open vragen hoofdlettergevoelig te maken. Dit zou het voor mij mogelijk maken om studenten woordenschattests te laten schrijven waarbij het afhangt of je hoofdletters of kleine letters gebruikt. Ik weet dat je "strikte match" kunt afdwingen, maar het houdt geen rekening met hoofdletters/kleine letters.

2.) Zou je een optie aan het sjabloon kunnen toevoegen waarmee ik antwoorden op open vragen kan opschrijven? Op deze manier kon ik sneller op open vragen gebaseerde tests maken :)

3.) Maak het een beetje makkelijker om vragen te bekijken. Google Formulieren groepeert op intelligente wijze antwoorden. In iDoceo moet ik elke individuele vraag bekijken, wat onnodig tijdrovend kan zijn.

4.) Toon de juiste trefwoorden op het oplossingsblad.

Beste wensen
Sebastian

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
Laatst bewerkt: 3 jaar 5 maanden geleden door Sebastian.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.