Cijfers isoleren voor een student

Meer
3 jaar 10 maanden geleden #8752 by dame ijdel
Cijfers isoleren voor een student werd gemaakt door dame ijdel
Hi!

Het zou heel handig zijn om alle cijfers van een student een jaar lang te isoleren.
Ik maak meestal drie verschillende tabbladen voor een jaar, één voor elk semester, en het zou leuk zijn om aan het einde van het jaar een overzicht te hebben van alle termen voor elke student.

Ik zou het ook erg op prijs stellen stickers te hebben die overeenkomen met de Europese taalniveaus (A1, A2, B1, B2, C1, C2) en om deze stickers aan het einde van een studentenregel te kunnen nummeren, zoals mogelijk is bij het einde van een kolom.

Ik hoop dat ik duidelijk ben en nogmaals, bedankt voor je werk!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 10 maanden geleden #8753 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Cijfers isoleren voor een student
Hallo dame ijdel,
Als je je op één student wilt concentreren, hoef je alleen het studentenfilter te gebruiken dat hier wordt weergegeven
www.idoceo.net/index.php/en/grade-book-a...ts-in-the-grade-book

of je kunt het studentenrapport (Exporteren > Studentenrapport) gebruiken voor een PDF met een selectie van kolommen uit verschillende tabbladen

of de overzichtsweergave (dubbeltik op leerling > Samenvatting ) om meerdere kolommen uit verschillende tabbladen te selecteren

Ik weet niet wat je bedoelt met die stickers. Je kunt je eigen cijfertypen maken (Menu > Cijfertypen) om aan alle criteria te voldoen
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: gcamina

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 10 maanden geleden #8754 by dame ijdel
Beantwoord door dame ijdel over onderwerp Cijfers isoleren voor een student
Bedankt voor je antwoord, ik ga het proberen.

Een mooie dag verder!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.