IDoceo Connect - Bulk import open vragen met antwoorden trefwoorden

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8707 by smksso
Hallo Bertje!

Ik heb iDoceo Connect al gebruikt, vooral de meerkeuzevragen voor bulkimport waren geweldig en ook de tijdslimietfunctie! Dit werkt goed voor studenten om thuis toetsen te maken. Ik kan dat ook publiceren in Google Classroom! Ik heb er zelfs een video over gemaakt:


Wat dat betreft, zal het mogelijk zijn om open vragen in bulk te importeren MET ANTWOORDEN SLEUTELWOORDEN? Ik heb een reeks vragen en antwoorden in een spreadsheet met sleutelwoorden waarvan ik hoop dat ze gemakkelijk in de beoordeling kunnen worden geïmporteerd.

Heel erg bedankt voor je harde werk!

Syed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8708 by bert
Hallo Syed,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om die video te maken.
Het XLS-bestandsformaat heeft enkele serieuze beperkingen en het wordt een beetje druk met alle opties die iDoceo Connect biedt (tijd, feedback, enz.), Maar we kunnen mogelijk enkele speciale headers toevoegen die optioneel en verborgen zijn, zodat u ze kunt gebruiken naar believen.

Zou het voor u werken om meerdere kolommen toe te voegen in de XLS met de naam trefwoorden1, trefwoorden2 enzovoort, waar u die trefwoorden gescheiden door komma's kunt toevoegen (indien meer dan één per kolom)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 5 maanden geleden #9462 by Sebastian
Hallo Bertje!
Kan dat eigenlijk al? Kan ik gewoon een kolom met de naam "keywords1" toevoegen? Of is die functie gepland?

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 5 maanden geleden #9465 by bert
Ik ben bang dat het nog niet mogelijk is Sebastian. Ik verwachtte een soort bevestiging van dit bericht voordat ik eraan werkte. We hebben veel functies gepland, maar we moeten prioriteiten stellen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 5 maanden geleden - 3 jaar 5 maanden geleden #9466 by Sebastian
Ik begrijp het, bedankt voor het laten weten.
Heb je een ruwe releasedatum voor de volgende versie? Kan niet wachten :)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
Laatst bewerkt: 3 jaar 5 maanden geleden door Sebastian.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.