Stoelindeling

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6778 by lucop
Stoelindeling werd gemaakt door lucop
Het zou mooi zijn als je de plattegronden van klas naar klas zou kunnen kopiëren. Ook als je bijvoorbeeld studenten zou kunnen ruilen, selecteer je twee studenten met behulp van de meervoudige selectiefunctie en in het pop-upmenu met de uitlijnfuncties zou een menu-item "swap student" kunnen worden toegevoegd. In dit menu kunt u ook toevoegen. Functie "Verdelen" om studenten op dezelfde manier te distribueren als DTP s/w.

Bedankt voor uw tijd.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6780 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling
Opgemerkt llucop. De kopie van de stoelplannen staat in onze routekaart en de ruiloptie zal er ook zijn.
De automatische distributie zal moeilijker zijn, maar we houden het in gedachten


Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6783 by lucop
Beantwoord door lucop over onderwerp Stoelindeling
Uitstekend, ik vergat in mijn vorige bericht te vermelden dat het ook best netjes zou zijn als je rekwisieten zou kunnen toevoegen, zoals planken of whiteboard, lerarenbureau ... op deze manier zou je het kunnen afdrukken en een mooi uitziende klassenlijst hebben die je kunt ophangen en aan de leerlingen laten zien.

Nogmaals bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 2 maanden geleden #6785 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling
We hadden dit in eerste instantie in gedachten, maar er was niet veel interesse en we werden tegengestemd.
Als mogelijk alternatief kunt u uw eigen achtergronden gebruiken in de plattegrond. Ik neem aan dat je dit al hebt gezien, maar voor het geval hier de link is

www.idoceo.net/index.php/en/seating-plan...je-eigen-achtergronden

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.