idoceo in hondenschool

Meer
8 jaar 4 maanden geleden #6077 by schaars
idoceo in hondenschool werd gemaakt door schaars
He,
mijn naam is Claudia en ik heb een hondenschool in Duitsland. We zijn dol op deze tool en we werken er nu al meer dan een jaar mee. Ik denk dat het ook een geweldig hulpmiddel is voor andere hondenscholen. We raden idoceo dan ook aan al onze collega's aan. Het is makkelijk om mee te werken en heeft veel leuke features. Maar...

Er zijn een aantal dingen die het voor ons gemakkelijker maken om ermee te werken. Hier zijn enkele ideeën/wensen om het werk efficiënter te maken:

Het zou fijn zijn om alle studenten in één overzicht te hebben. Ik kan zoeken naar alleenstaande studenten en ik zie in welke klassen ze zijn, maar ik krijg geen overzicht. Zoals alle studenten van één school in één pool en van daaruit kun je ze kopiëren naar verschillende klassen. Of je kunt een e-mail sturen naar alle studenten die in idoceo staan ​​vermeld. Vorig jaar vroeg ik om de mogelijkheid om de aanwezigheid van één student in alle klassen te zien, dat zou ook geweldig zijn.

Het zou geweldig zijn als het mogelijk zou zijn om de gegevens tussen de trainers te delen. Op dit moment werken we met back-up. Dus ik maak een back-up, mijn co-trainer moet haar eigen idoceo opvangen en bijwerken. Dit is soms moeilijk, als men vergeet een back-up te maken, moeten we wat tijd steken in het verkrijgen van alle informatie.

Het zou erg handig zijn als we csv-bestanden met studentgegevens zouden kunnen importeren of een interface zouden hebben met onze klantendatabase

Het idee om een ​​app voor Mac te hebben klinkt geweldig.

Dat is alles voor vandaag. Als er al iets moet gebeuren, zou ik een fooi op prijs stellen :-) Ik heb gezocht op het forum, maar niets gevonden. Voor een aangepaste versie zijn we bereid meer te betalen.

Heb een geweldige dag!

Beste wensen

Claudia

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.