Wensen/Vragen

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #5125 by cwsprof
Wensen/Vragen werd gemaakt door cwsprof
Hallo,
allereerst - een echt fantastische app, heel erg bedankt!

Ik ben een nieuwe klant, daarom weet ik niet zeker of het slechts een wens is of dat ik de echte instelling niet heb gevonden, help/overweeg deze te implementeren:

1. Ik heb wat statistieken nodig (uren (60min of 45min, hangt af van de klas (planner --> 1 eenheid)) in de klas, in gecombineerde klassen (alle bachelor, alle masterclasses, in alle klassen (per jaar, per maand, per vooraf bepaalde periode ("schooljaar"), per instelling (lessen volgen bij verschillende instellingen...) - kan dit (verslag, excel, enz.)?

2. Is het mogelijk om geplande lessen te tonen in normale Ipad/Iphone-Kalender - ik bedoel, ik zou graag mijn lessen ook op Iphone zien, geen afspraken plannen tijdens - nogal onregelmatige - lessen.

3. Is het mogelijk om studentrapporten te maken voor meer dan één klas? Sommige studenten nemen deel aan meer dan één klas, maar ik zou graag een algemeen cijfer/aanwezigheidsrapport willen zien?

4. Kunt u alstublieft meer gedetailleerde / gefilterde oproeprapporten met statistieken toestaan ​​(wanneer? hoeveel lessen per week? Deelnemerstarief? met/zonder opmerkingen bij speciale lessen (ik zou bijvoorbeeld graag takenlijsten/ideeën integreren voor de volgende keer). ...)

5. Is het mogelijk om twee bepaalde extra (onregelmatige) lessen toe te wijzen aan slechts enkele groepen studenten (je kunt natuurlijk een speciaal vak definiëren, maar dat is niet helemaal het idee... of het moet in ieder geval meetellen voor de algemene lessen rapport...

Heel erg bedankt voor je hulp en blijf zo'n fantastische app ontwikkelen!
Chris

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 6 maanden geleden #5140 by cooper1979
Beantwoord door cooper1979 over onderwerp Wensen/Vragen
Ja graag! #3 in bovenstaande post...Ik zou graag studentenrapporten willen kunnen genereren met meer dan één klas voor elke student. (Dwz Voortgangsrapporten of rapportkaarten!)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 6 maanden geleden - 9 jaar 6 maanden geleden #5147 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Wensen/Vragen
Welkom cwsprof,ccoper1979,

Bedankt voor uw suggesties, in bijlage vindt u enkele opmerkingen. Aarzel niet om een ​​ander idee te posten dat in je opkomt.

#1 Plannerstatistieken
We zullen enkele grafieken en statistieken toevoegen in onze volgende grote updates.
Ik weet echter niet zeker of we de planners-statistieken die je nodig hebt in de komende update kunnen toevoegen, ik heb het echter net aan onze lijst toegevoegd.

#2 Kalender
Deze is al een paar keer aangevraagd, hij staat nog steeds in onze to-do's.

#3 Rapportages tussen de lessen door
Hetzelfde als hierboven, maar als een mogelijke oplossing:
In de huidige versie kunt u kolommen en gegevens tussen klassen kopiëren. iDoceo zal studenten in beide klassen matchen en de gegevens worden overgedragen.
U moet een extra tabblad maken voor rapporten met alle informatie.
Om meerdere kolommen te kopiëren: Tik op Extra (bovenste balk) > Kolommen > KIES > Kopiëren en selecteer de doelklasse

#4 opgemerkt!

#5
Deze is nog niet mogelijk. Elk tijdslot in het rooster/planner moet gekoppeld zijn aan een hele les. We houden het in gedachten


Met vriendelijke groet
Laatst bewerkt: 9 jaar 6 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.