Tekst tellen en inpakken

  • Eliot
11 jaar 7 maanden geleden #843 by Eliot
Tekst tellen en inpakken werd gemaakt door Eliot
2 dingen:

We hebben een verdienstensysteem op school en ik wil de app gebruiken om deze vast te leggen. Een op pictogrammen gebaseerd record zou perfect zijn, maar is er een manier om die pictogrammen te tellen om me een numerieke waarde te geven? Op die manier weet ik wanneer het kind genoeg verdiensten heeft gekregen om een ​​onderscheiding te krijgen...

Ten tweede, als ik tekst en pictogrammen aan een cel toevoeg, overlappen ze elkaar. Is er een manier om de tekst en pictogrammen in te pakken? Dit is ook een probleem in koppen bij het toevoegen van een onderkop die langer is dan de hoofdkop - ik wil niet dat alle koppen/cellen superbreed zijn om op een extra paar woorden te kunnen passen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #848 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Tekst tellen en inpakken
Hallo Eliot,
Ja, tekst en pictogrammen in een cel hebben wat verbeteringen nodig, met de huidige versie is de enige optie om het breder te maken. We zullen hier in onze volgende versie op ingaan. We zijn van plan om ook verticale kolomkoppen en enkele belangrijke functies in dat aspect in te schakelen.

Ik zal een klein voorbeeld maken over hoe je die verdiensten kunt tellen, de enige beperking is dat een cel slechts 4 pictogrammen kan bevatten, dus je moet zoveel kolommen maken als verdiensten/4 je nodig hebt. Ik zal het later op de avond posten en de link hier geven, ik weet zeker dat meer gebruikers dat nuttig zullen vinden.

Er is echter een alternatieve methode met verdiensten, je hebt een editor (dubbeltik op koptekst en vervolgens Editor) die gewoon een teller is en een dubbele tik op een cel verhoogt de waarde ervan (lang tikken kan ook afnemen).
Ik zal dat monster hoe dan ook verstrekken, zodat u kunt kiezen

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #852 by bert

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.