Studenten in meerdere groepen tegelijk?

Meer
3 jaar 3 maanden geleden - 3 jaar 3 maanden geleden #9608 by mrreynoldsjr
Studenten in meerdere groepen tegelijk? werd gemaakt door mrreynoldsjr
Ik probeer een manier te vinden om twee weergaven van dezelfde leerling te zien, inclusief hun cijferlijstgegevens.
Misschien is er een betere manier om dit te doen. (Ik wil graag een cijfer kunnen invoeren en dat overal laten verschijnen waar de student wordt vermeld).

Voorbeeld:
Ik heb studenten in een klas van de 4e klas (de klas van mevrouw Lawson).
Ik zie de leerlingen opgesplitst in verschillende groepen (sommige in groep A, sommige in groep B).
Dus als ik ze les geef, wil ik ze in de cijferlijst bekijken en als groep cijfers toekennen.

Als het echter tijd is om de cijfers in ons county-systeem in te voeren, wil ik ze per klas (niet per groep) bekijken om de gegevens gemakkelijk over te dragen (handmatig moeten invoeren).

Ik dacht dat het in deze situatie zou helpen om groepen te gebruiken, of om informatie tussen klassen te synchroniseren, maar de cijferinvoer wordt niet automatisch gesynchroniseerd, alleen de persoonlijke gegevens. Op dit moment lijkt het erop dat ik aan het einde van het kwartaal de gegevens van de verschillende groepslessen naar een nieuwe klas moet kopiëren.

Wat is de beste manier om dit te doen?
Laatst bewerkt: 3 jaar 3 maanden geleden door mrreynoldsjr.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 3 maanden geleden #9609 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten in meerdere groepen tegelijk?
Hallo,
Probeer de samenvattingsweergave eens, dubbeltik op de naam van een leerling > Samenvatting en hier kun je een selectie van kolommen uit de huidige cijferlijst toevoegen en ook selecteren welke klas je wilt zien op de balk onderaan.
Deze onderste balk wordt gevuld met de lessen die dezelfde student bijwoont. Het lokaliseert studenten op basis van hun naam.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.