Onbeoordeelde opdrachten importeren uit Google Classroom

Meer
3 jaar 3 maanden geleden - 3 jaar 3 maanden geleden #9589 by CBashford
Hallo,

Ik heb mijn lessen gekoppeld aan hun Google Classroom en kan hun resultaten uit opdrachten importeren.
Dit werkt echter alleen als er een cijfer/cijfer aan de opdracht is gekoppeld. Als het een opdracht zonder cijfer is, laat iDoceo zien dat het resultaten ophaalt van GC, maar de kolom blijft leeg wanneer het vernieuwen is voltooid.

Voor deze opdrachten wil ik vastleggen of ze al dan niet zijn voltooid (gewoon een vinkje/kruisje, 1/0, J/N of groen/rood gekleurd etc).
((Idealiter zou een derde optie "te laat ingediend" perfect zijn!)

Is er een manier om automatisch te importeren of een onbeoordeelde opdracht al dan niet is ingeleverd?

Is het ook mogelijk om een ​​cijfer (dit ingevuld/niet gecontroleerd) etc. automatisch als icoon te laten verschijnen zonder dat een extra rekenkolom nodig is of dit handmatig te doen met tekst/icoon?

Bedankt!
Laatst bewerkt: 3 jaar 3 maanden geleden door CBashford. Reden: Onderaan bericht verwijderd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 3 maanden geleden #9590 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onbeoordeelde opdrachten importeren uit Google Classroom
Hallo CBashford,
Ik ben bang dat het op dit moment niet mogelijk is. Die ongesorteerde taken leveren niet veel gegevens van Google op.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 3 maanden geleden #9591 by CBashford
Beantwoord door CBashford over onderwerp Onbeoordeelde opdrachten importeren uit Google Classroom
Oké, bedankt voor je snelle antwoord.

Is er een manier om de pictogrammen automatisch te laten verschijnen?
Bijvoorbeeld een teken van 0 dat als kruisje verschijnt, terwijl de rest waarden/kleur blijft op basis van snelle conversie?

Ik heb een aparte rekenkolom kunnen gebruiken om te veranderen in pictogrammen, maar zou dit graag doen zonder de extra kolom.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.