Foto's overzetten op nieuwe iPad

Meer
8 jaar 1 week ago #6222 by Anna
Foto's overzetten op nieuwe iPad werd gemaakt door Anna
Ik heb een nieuwe iPad en een nieuw iTunes-account. Ik ben erin geslaagd om mijn iDoceo-bestand toe te voegen aan de nieuwe iPad door het bestand te herstellen via Google Drive, maar ik ben de foto's in de leerlingenfiche kwijt die ik echt nodig heb. Om het even welke ideeën?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 1 week ago #6226 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Foto's overzetten op nieuwe iPad
Als uw foto's in de camerarol van de iPad werden bewaard (standaard is dit zo), worden ze niet overgedragen met de back-ups van iDoceo.
U moet in plaats daarvan een iTunes-back-up gebruiken.
De details worden hier uitgelegd
www.idoceo.net/index.php/nl/component/co...data-in-een-nieuwe-ipad

Houd er rekening mee dat hierdoor de gegevens van uw nieuwe iPad - indien aanwezig - met die van de back-up worden gewist. Als je hier niet zeker van bent, doe het dan niet.

Je ontvangt een uitnodiging voor de bèta die ik noemde. We hebben een nieuwe optie toegevoegd die kan helpen bij deze overdracht. Zodra je deze bèta op de oude iPad hebt geïnstalleerd, stuur me dan een bericht en ik leg je uit hoe je verder moet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 1 week ago - 8 jaar 1 week ago #6229 by Anna
Beantwoord door Anna over onderwerp Foto's overzetten op nieuwe iPad
Hallo, kan ik dit doen als ik een ander iTunes-account heb op de oude iPad?

Ik heb de foto's nu overgebracht naar de camera op de nieuwe iPad - als ik opnieuw herstel, worden ze dan opgehaald?
Laast bewerkt: 8 jaren 1 week geleden door Anna.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 1 week ago #6232 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Foto's overzetten op nieuwe iPad
Afhankelijk van hoe je die foto's hebt overgezet, is het mogelijk dat iDoceo ze sindsdien niet meer kan koppelen
de bestandsnaam van de foto is mogelijk gewijzigd.

Laten we eerst de versie die ik je heb gestuurd op de oude iPad installeren. Zorg dat er voldoende ruimte beschikbaar is.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.