exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4267 by joyrobinson
Hi ..

Ik wil graag verschillende kolommen exporteren naar Excel. Ik zie de instelling om dit te doen, maar er gebeuren 2 dingen. Ik krijg een foutmelding bij het openen en mijn bestand heeft namen van leerlingen, maar geen gegevens. Numbers geeft me geen foutmelding, maar er zijn nog steeds geen gegevens.

Ik vraag me af is dit omdat ik pictogrammen gebruik voor scores (bijvoorbeeld het vinkje = 5pts). Help me alstublieft om mijn kolommen correct te exporteren, waar de pictogrammen worden omgezet in de juiste numerieke waarde in Excel.

Vreugde

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4270 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
Hallo Joy,
De pictogrammen in iDoceo worden geëxporteerd als beschrijving in plaats van als numerieke waarde.
U zult vinden hier de details over het toewijzen en opnemen van die tekst in het XLS-bestand. Het artikel gaat over aanwezigheid, maar het zal hetzelfde werken met cijferlijstgegevens.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4286 by joyrobinson
Beantwoord door joyrobinson over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
Hoi...

Ja, tekst zou goed zijn. Maar het werkt niet. Ik volgde die instructies en kreeg de foutmelding bij het openen van het bestand in Excel (2011 Mac). Het bericht zei dat het bestand corrupt was (zie bijgevoegde afbeelding) . Als ik het in Numbers open, krijg ik geen foutmelding, maar er staan ​​nog steeds geen gegevens in de kolommen.

Ik probeerde voor een paar verschillende klassen en kreeg dezelfde resultaten.

Iets te melden?
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4287 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
Dat is raar... zou je libreoffice.org eens willen proberen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4300 by joyrobinson
Beantwoord door joyrobinson over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
Hi ..

Ik heb LibraOffice geprobeerd, de spreadsheet, ik kan het bestand openen, het geeft geen foutmelding, maar het heeft nog steeds geen gegevens in de kolommen. Het geeft me opnieuw de studentennamen en koppen voor de kolommen, maar daarna ontbreken de gegevens in elk van de kolommen.

Ik heb CSV- en XLS-export van Idoceo geprobeerd. Ik heb slechts een enkele kolom en het hele blad geprobeerd. Ik probeerde alleen aanwezigheid of het andere cijferblad dat ik heb. Ik krijg hetzelfde resultaat voor iedereen, namen van studenten maar geen gegevens in de kolommen.

Vreugde

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4301 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
als je de kans hebt, en als je geen ongemak hebt, stuur ons dan een recente back-up en we zullen het zo snel mogelijk bekijken

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4302 by joyrobinson
Beantwoord door joyrobinson over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
Hi ..

Naar welk e-mailadres stuur ik het bestand?

-Vreugde

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4303 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp exporteren naar xls - geen kolomgegevens in bestand
ondersteuning@idoceo.net
Laat me weten naar welke klasse en welk tabblad je exporteert naar XLS, zodat ik me erop kan concentreren

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.