Lege cellen vullen met opgegeven invoer

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3542 by BethJahn
Lege cellen vullen met opgegeven invoer werd gemaakt door BethJahn
Dit is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik wil in staat zijn om puntenaftrek te krijgen van sommige kinderen in de klas. Ik heb dat deel doorgrond. Als de les voorbij is en de leerling geen aftrekposten heeft, krijgt hij de volle vijf punten. Is er een manier om de open cellen in te vullen met de 5 punten zonder dat je elke cel of elke student op de stoelindeling hoeft aan te raken? Ik heb elke dag 12 lessen van 25 minuten zonder tussentijd. Ik probeer gewoon dingen te stroomlijnen, zodat ik zo snel mogelijk kan documenteren wat ik nodig heb en klaar ben om de volgende klas les te geven die al door de deur loopt.

Heb geduld, ik ben echt dol op deze app, maar ik moet nog veel leren.

Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3545 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lege cellen vullen met opgegeven invoer
Zeker BethJahn,
Vraag wat je nodig hebt en we zullen ons best doen om het zo snel mogelijk uit te leggen.
Ik weet zeker dat je dit erg handig zult vinden.
Je moet eerst minstens een enkele lege cel vullen met die 5 punten (of met wat je maar wilt kopiëren) dan tik & houd vast op die cel en Kopiëren , naar alle kolommen , naar lege cellen
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Kathleen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3547 by BethJahn
Beantwoord door BethJahn over onderwerp Lege cellen vullen met opgegeven invoer
Dat is precies wat ik hoopte te horen. Je kunt je niet voorstellen hoe deze app een revolutie teweeg zal brengen in de manier waarop dingen in mijn klas werken. Woehoe!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.