Datum

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3454 by Geniza9
Datum werd gemaakt door Geniza9
Hoi,

Als ik een tabblad heb gemaakt met een datum voor aanwezigheid, huiswerk en deelname aan de les, verandert de datum dan automatisch elke dag, of moet ik doorgaan met het maken van tabbladen voor elke keer dat ik de klas ontmoet?

Dank je, Jenny
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door Geniza9.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3471 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Datum
Hoi Jenny,
De datums in een kolom veranderen niet automatisch. Zodra je een datum hebt ingesteld, blijft deze bij die datum.
U kunt eenvoudig meerdere kolommen tegelijk kopiëren, met het gereedschapspictogram bovenaan, dan Kolommen, hier uw kolommen selecteren en kopiëren. U moet dan de datums in de koptekst bewerken.
Aanwezigheidskolommen kunnen worden gemaakt door op de laatste kolom te tikken en vast te houden en ze zullen automatisch de huidige datum in de subkop toevoegen. Hier enkele aanvullende instructies www.idoceo.net/index.php/en/component/co...-attendance-features
Met vriendelijke groet
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Geniza9

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3472 by Geniza9
Beantwoord door Geniza9 over onderwerp Datum
Bedankt, ik spring letterlijk op en neer! Ik heb 60 tabbladen gemaakt door "alle" tabbladen te kopiëren en aan al mijn klassen toe te voegen. Ik hou van deze app! Beste $ 5.99 die ik in mijn hele leven heb uitgegeven!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3473 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Datum
Blij dat je het leuk vindt.
Volgende week komt er een grote update, met veel interessante features.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Geniza9

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.