Geïmporteerde gegevens zijn fout

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3388 by enystedt
Geïmporteerde gegevens zijn fout werd gemaakt door enystedt
Ik heb mijn klaslijsten geïmporteerd, compleet met datums waarop ik elke klas heb, maar wanneer ik de klas binnenga, zijn de datums verkeerd. Ze zijn er allemaal een dag naast. Ik heb mijn originele lijsten nog eens nagekeken, maar de datums staan ​​erop. Waarom zou de app gegevens wijzigen die ik heb geïmporteerd?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3391 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Geïmporteerde gegevens zijn fout
Hallo entysedt,
Excel-datumvertaling vereist altijd wat Locale-informatie (dwz maandpositie) en enige tijdzoneconversie, en het resultaat is mogelijk niet altijd het gewenste.
U moet de opmaak van de koptekst wijzigen in Tekst of Algemene tekst, zodat er geen conversie tussen zit en het bestand wordt geconverteerd zoals het is.
Als je meer hulp nodig hebt, en je hebt geen onhandige , stuur ons dat bestand naar support@idoceo.net en we zullen het bekijken.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3395 by enystedt
Beantwoord door enystedt over onderwerp Geïmporteerde gegevens zijn fout
Bedankt! Ik was degene die hierover ook op Twitter postte. Nu zei je dat er een manier is om op te helderen wat ik al heb gedaan en opnieuw te beginnen? Ik denk dat dat gemakkelijker is dan proberen de datums opnieuw te importeren, als er al een manier is om alleen de kolomkoppen te importeren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3399 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Geïmporteerde gegevens zijn fout
Ik raad je aan om al je klassen te wissen. Tik en houd vast op elke klas, dan Wissen
Dit zal een stuk eenvoudiger zijn dan het importeren van alleen de kolomkoppen, die op dit moment
vereist een extra Dropbox-stap die zal worden verwijderd in onze aanstaande update.

Als je bepaalde informatie in je lessen specifiek wilt wissen, kun je:
- Wis een tabblad volledig door op een tabblad te tikken en vast te houden en wis vervolgens
- of wis alle kolommen, tik op de tools Icoon bovenaan, dan columns, Alles en Verwijder

Ik weet niet zeker of ik het in onze tweets heb genoemd, maar als je je gegevens opslaat als CSV , en in plaats daarvan die bestanden importeert, zijn je datums prima als je iDoceo 'Openen in' iDoceo.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.