Zie aanwezigheidsoverzicht in het ene tabblad van het andere

Meer
11 jaar 1 maand geleden - 11 jaar 1 maand geleden #2802 by Sykes
Hey daar!

Ik heb een cijferlijst met twee tabbladen: één voor voortgang en één voor aanwezigheid. Als ik in Voortgang op de naam van de leerling tik en Student bewerken selecteer, wil ik het aanwezigheidsoverzicht voor die leerling zien met behulp van de gegevens op het tabblad Aanwezigheid.

Ik kan dit gemakkelijk doen door kolommen te koppelen, maar aangezien ik kolommen nog niet kan verbergen, heb ik deze extra kolommen liever niet.

Is er een manier waarop ik nog steeds het aanwezigheidsoverzicht kan zien terwijl ik op het tabblad Voortgang ben zonder dat ik gekoppelde kolommen hoef te kopiëren?

Tabblad Voortgang


Tabblad Aanwezigheid


Bedankt!
Laatst bewerkt: 11 jaar 1 maand geleden door Sykes.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2803 by bert
Welkom Sykes,
Het is niet mogelijk in de huidige versie, maar we zullen enkele opties toevoegen in onze volgende grote update die dit gemakkelijker zal maken.
Je kunt een aanwezigheidsoverzicht van alle tabbladen tegelijk krijgen en er zijn nieuwe opties om dat aanwezigheidsoverzicht direct in de cijferlijst te krijgen, naast het scherm met studentgegevens.
Het tonen/verbergen van kolommen is ook onderweg, samen met een enkel studentenrapport, dat zowel een samenvatting (voortgangsgegevens) als aanwezigheid zal samenbrengen.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2806 by Sykes
Ben benieuwd naar de updates!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.