Klaswijzigingen

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2382 by RB
Klaswijzigingen werd gemaakt door RB
Is het mogelijk om een ​​leerling halverwege een semester uit een klas te laten vallen zonder de eerdere gegevens te verliezen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2384 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Klaswijzigingen
Hallo RB,
Elke klas heeft zijn eigen unieke kolommen en configuratie, en hoewel je een leerling naar een andere klas kunt verplaatsen/kopiëren, worden hun cijfers alleen in de oorspronkelijke klas bewaard. Hun persoonlijke gegevens worden wel gekopieerd, maar ik neem aan dat je doelt op het volledig overdragen van algemene beoordelingen en cijfers
Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2385 by RB
Beantwoord door RB over onderwerp Klaswijzigingen
Bedankt Bert,
In de loop van het jaar verplaatsen we een aantal leerlingen naar andere groepen. Ik wil deze leerlingen uit toekomstige presentielijsten halen zonder de oude gegevens te verliezen. Als ik een leerling van mijn tweede tabblad verwijder, verdwijnen ze ook van het eerste tabblad. Is er een manier om dit te voorkomen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden - 11 jaar 3 maanden geleden #2386 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Klaswijzigingen
Hallo RB,
Het is op dit moment niet mogelijk, maar ik zie nu het punt. Ik heb zojuist het verzoek voor onze volgende update (na 2.5) toegevoegd. We zullen proberen een soort toon/verberg-optie toe te voegen voor studenten in elk tabblad, zodat je een 'soort van' overdracht kunt uitvoeren zonder gegevens te verwijderen. We hebben de neiging om te denken dat het verwijderen van gegevens altijd een slecht idee is als je het kunt verbergen en dezelfde resultaten kunt verkrijgen.
Onze volgende update is bijna klaar en ik weet zeker dat je de nieuwe functies geweldig zult vinden!
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: RB

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.