IDoceo verbinden

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7484 by hinderlaag66
IDoceo verbinden werd gemaakt door hinderlaag66
IDoceo connect, indien verder ontwikkeld, zal mij veel mogelijkheden bieden.

Voor nu zou ik graag de mogelijkheid willen hebben dat studenten dezelfde rubriek opnieuw mogen invullen na het inleveren...

Ik wil bijvoorbeeld bijhouden wat mijn leerlingen hebben gedaan. Ze moeten het met iDoceo connect bijhouden. Dan heb ik een overzicht waar ze met hun werk staan ​​en kan ik beter differentiëren in de klas. Maar nadat ze vragen 1-5 en 6-10 A's als voltooid hebben gemarkeerd, wil ik dat ze op een later tijdstip ook vragen 30-40 als voltooid kunnen markeren. Op dit moment na het inleveren is het gesloten voor studenten..

Zorg er dus voor dat ik als juf hem na de bevalling open kan laten of dicht kan laten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7485 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp IDoceo verbinden
Bedankt Ambush66,
Gebruiken je leerlingen de Microsoft/Google Login, de anonieme ROOM-pin of beide?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden - 5 jaar 10 maanden geleden #7486 by hinderlaag66
Beantwoord door hinderlaag66 over onderwerp IDoceo verbinden
Ze gebruiken google login.

Ik hoop dat ik mezelf duidelijk heb gemaakt..
Ik wil de mogelijkheid hebben om de rubriek open te laten nadat studenten hun antwoorden hebben ingeleverd. Als je het gebruikt om hun voortgang bij te houden, is dit erg handig.

Voor ander gebruik, bijvoorbeeld het beoordelen van hun eigen werk, wil ik dat het wordt gesloten nadat ze hun antwoorden hebben ingeleverd ... dus het zou leuk zijn als je een schakelaar of iets kunt hebben om de rubriek in de open of gesloten staat te hebben.



....
(
En als ik mag toevoegen..
Misschien kan er in de toekomst een gelijkaardige connectie komen met badgemaker, zodat badges automatisch beloond worden als leerlingen een bepaald aantal punten halen
)
Laatst bewerkt: 5 jaar 10 maanden geleden door hinderlaag66.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7487 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp IDoceo verbinden
Reken er op

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7510 by hinderlaag66
Beantwoord door hinderlaag66 over onderwerp IDoceo verbinden
Hallo Bert

ik heb nog even nagedacht..

Idoceo Connect:

1: hebben de mogelijkheid om een ​​open taak voor studenten te hebben.. zodat ze hun voortgang kunnen bijwerken nadat ze handig it in . hebben

2: zorg ervoor dat je als docent een taak kunt bijwerken, bijvoorbeeld bij het toevoegen van opdrachten aan een lijst die studenten moeten afmaken.

3: maak de voortgang van de update bidirectioneel.... bijvoorbeeld wanneer mijn leerlingen in tweetallen aan een presentatie werken. Ik wil dit proces evalueren door een rubriek in te vullen. Het zou dan fijn zijn als mijn studenten deze rubriek te allen tijde kunnen zien, zodat ze weten wat ik denk over hun samenwerking en zich kunnen aanpassen door harder hun best te doen indien nodig (in dit geval kunnen ze de rubriek zelf niet veranderen, dus het is niet echt een taak). En als ze dat doen, zou ik deze rubriek willen bijwerken om met een ander oordeel over hun andere houding na te denken.

4: online examens zijn een geweldig idee... maar als mensen eraan gaan werken, heb je al snel veel examens, goed of slecht. Je hebt dus iets nodig om ze te categoriseren... beoordeel hun waarde en plaats ze in mappen voor later gebruik (deze mappenstructuur moet verbonden zijn met je account, zodat je niet al het werk opnieuw hoeft te doen als dat moet installeer iDoceo opnieuw of zoiets).. Ik maak ook gebruik van Lesson Up, wat in wezen een online databank is met lessen gemaakt door docenten.. Het is geweldig, maar heeft ook last van veel rotzooi.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7512 by Bilsbym
Beantwoord door Bilsbym over onderwerp IDoceo verbinden
Als ik mag toevoegen:

Bent u van plan om «Tekst antwoorden»-vragen op te nemen in iDoceo connect?
Het zou geweldig zijn, aangezien sommige vaardigheden moeten worden geëvalueerd door middel van lange 'essay'-antwoorden en meerdere keuzes zijn in dit geval niet van toepassing.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: JasonM

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7513 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp IDoceo verbinden
Zeker jpkhazoom, we zullen tekstantwoorden hebben

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7515 by jusch12
Beantwoord door jusch12 over onderwerp IDoceo verbinden
Bedankt voor het toevoegen van idoceo connect, iDoceo labs voegt echt iets anders toe apps en websites om je voor te schamen...
Mijn studenten vertelden me vandaag dat ze niet konden zien hoeveel vragen ze goed hadden beantwoord. Ik denk dat het een handige functie zou zijn om na elke vraag of in ieder geval aan het einde snel feedback te krijgen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7516 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp IDoceo verbinden
Hallo jusch12,
Ja, het is iets dat we als optie zullen toevoegen, reken erop.

Het probleem dat hier moet worden opgelost, is dat aangezien we verschillende soorten antwoorden gaan mixen (zie @jpkhazoom-bericht hierboven), de score niet definitief is, tenzij alle antwoorden meerkeuze zijn en automatisch kunnen worden geverifieerd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden - 5 jaar 7 maanden geleden #7651 by JasonM
Beantwoord door JasonM over onderwerp IDoceo verbinden
Fantastische nieuwe toevoeging aan de app. Ik heb mijn beoordeling gemaakt en deze toegevoegd om erachter te komen dat kinderen onder de 13 jaar deze functie niet kunnen gebruiken. Waarom is dit?

Dank je,

Jason
Laatst bewerkt: 5 jaar 7 maanden geleden door JasonM.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.