Normen, vaardigheden en rubrieken

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7323 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Of misschien moet ik mijn verzoek anders formuleren.

Als ik de Vaardigheden - berekening voor elke vaardigheid na elkaar gebruik, zou ik mappen hebben die overeenkomen met de widgetweergave. Maar... ik ben afhankelijk van kolommen omdat ik hiermee de "koptekst" en "subkop" kan beheren (beide verschijnen in het studentenrapport). Ik kan ouders geen studentenrapport geven waar 'Configuratie 18.01.18' staat onder de als subkop. Ze zouden me allemaal vragen wat dat betekent. Dus als er een manier was om de subkop van de map te wijzigen, zou dat ook een oplossing voor mij zijn.

PS Ja, ik herinner me dat je me vertelde dat de subkoptekst van de rekenmap momenteel intern voor andere doeleinden wordt gebruikt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7325 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Genoteerd Nenuial.
Het plan is om een ​​specifiek rapport te maken voor belangrijke vaardigheden en normen, zodat de kolommen in de cijferlijst
niet verplicht. Zou dat logischer voor je zijn?
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Nenual, Nardley

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7326 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Waarschijnlijk. Ik vind dat het Student Report erg veelzijdig is en veel mogelijkheden biedt. Ik denk dat als een specifiek Vaardigheden- en Standaardenrapport vergelijkbare opties zou bieden, het perfect aan mijn behoeften zou voldoen.

Zoals altijd, heel erg bedankt voor je snelle antwoorden en voor het luisteren naar input !!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7702 by overhemd
Beantwoord door overhemd over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Ik kan de functies "vaardigheden" en "standaarden" niet vinden in de instellingen. Ik gebruik versie 4.10.19.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7703 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Vanuit het hoofdscherm van iDoceo > Instellingen (bovenste balk met tandwielpictogram) > Opties (Gradebook) > Schakel de optie voor de belangrijkste vaardigheden en standaarden in
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: overhemd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 4 maanden geleden #7863 by smksso
Beantwoord door smksso over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Ik heb dit geprobeerd voor A-Level Practical Endorsement in het VK. Gebruik beide sleutelvaardigheden en rubrieken! Ik ben er ook mee aan het spelen en er is heel veel mogelijk!

U kunt hier meer lezen; link.medium.com/ibAalQFcwS

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.