Normen, vaardigheden en rubrieken

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7230 by Nenual
Normen, vaardigheden en rubrieken werd gemaakt door Nenual
Zijn er tutorials of voorbeelden van hoe die functies kunnen worden gebruikt? Ik zou graag wat voorbeelden zien. Ik ben er momenteel mee aan het spelen, maar het is omslachtig om erachter te komen wat wat doet en hoe het in elkaar kan passen. Toepassingen in de echte wereld zouden welkom zijn.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7241 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Hallo Nenuial,
Ik ben bang dat we die tutorials nog niet hebben. Elk land heeft zijn eigen vereisten en blijft vaak veranderen, dus normen en belangrijke vaardigheden worden nog steeds verbeterd met de verzoeken van onze gebruikers.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7242 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat een vorm van "voorbeelden" echt nuttig zou zijn om te kunnen denken "oh ja, dat zou een optie voor mij kunnen zijn". Vooral het verband tussen vaardigheden en normen is me nog niet echt duidelijk.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7243 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Je mag werken met vaardigheden en/of standaarden zonder enige koppeling daartussen. Het is een specifieke vereiste in sommige landen, maar kan in de uwe van geen enkel nut zijn.

Alleen vaardigheden:
- Voeg ze toe in het hoofdscherm > Instellingen > Sleutelvaardigheden
- Activeer ze in je cijferlijst > Drie stippen rechtsboven > Sleutelvaardigheden
- Wijs ze naar believen toe aan kolommen of rubrieken
- U ziet de resultaten in Samenvatting > Widgets > Sleutelvaardigheden

Alleen normen:
- Op dezelfde manier als vaardigheden: Instellingen > Standaarden, voeg de jouwe toe
- Schakel ze in in je cijferlijst > Drie stippen rechtsboven > Normen
- Wijs ze toe aan kolommen

Je kan:
- Wijs zowel vaardigheden als standaarden handmatig toe aan kolommen/rubrieken zonder enige koppeling ertussen
- of u kunt bij het configureren van uw standaarden aan elke standaard een bepaalde combinatie van sleutelvaardigheden toewijzen. Wanneer deze standaard wordt toegepast op een kolom, wordt de geselecteerde combinatie van sleutelvaardigheden ook toegevoegd.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Nenual, Nardley

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 5 maanden geleden #7244 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Ik begin het onder de knie te krijgen!

Ik zou één verzoek hebben. Als het mogelijk zou zijn om de normen te sorteren, zou dat geweldig zijn. Ik heb geprobeerd met verschillende codes om ze in de gewenste volgorde te krijgen, maar zonder succes.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7318 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Ik probeer de Meerdere kolommen > Berekening van sleutelvaardigheden te gebruiken en heb een vraag/opmerking over hoe dit werkt. Ik probeer kolommen te krijgen voor elk van mijn vaardigheden, maar in plaats daarvan krijg ik kolommen voor elke standaard binnen de vaardigheden (vergelijkbaar met wat ik krijg met de Standaarden - berekening). Is er een manier waarop ik kolommen kan genereren die weergeven wat ik in de Vaardigheden-widget kan krijgen en hoe?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7319 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
De meerdere kolommen > Sleutelvaardigheden - berekening zal een gemiddelde berekening maken met alle kolommen in de cijferlijst die bij deze specifieke sleutelvaardigheid horen, vergelijkbaar met de widget.

De widget neemt alle belangrijke vaardigheden en voert deze berekening uit, terwijl de berekening van de belangrijkste vaardigheden het gemiddelde voor één vaardigheid per keer doet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7320 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Ik weet niet zeker of ik het snap.

Laten we zeggen dat ik twee belangrijke vaardigheden heb.

Elke sleutelvaardigheid is in mijn geval gekoppeld aan een aantal normen. In de verschillende evaluaties heb ik die kolom gekoppeld aan één of meerdere standaarden.

Nu heb ik in de widget Sleutelvaardigheid die vaardigheden met een gemiddelde. Wat geweldig is. Ik wil een kolom (formule) die hetzelfde doet, zodat ik het in een studentenrapport kan opnemen.

De sleutelvaardigheden - berekening genereert kolommen waarbij de titel van de kolom een ​​standaard is en niet de vaardigheid.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden - 6 jaar 3 maanden geleden #7321 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Tik in de widget voor sleutelvaardigheden > tik op een cel onder een bepaalde sleutelvaardigheid en je ziet de samenstelling van dat gemiddelde. Dat komt overeen met wat u in de meerdere kolommen ziet - Berekening van de belangrijkste vaardigheid
Laatst bewerkt: 6 jaar 3 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 3 maanden geleden #7322 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Normen, vaardigheden en rubrieken
Ok, dus eigenlijk als ik dezelfde "weergave" wil als de vaardigheidswidget met een kolom per vaardigheid, moet ik de gemiddelden opnieuw maken op basis van de kolommen die zijn gegenereerd door de berekening van de belangrijkste vaardigheid.

Dus mijn verzoek zou zijn:
Het zou een geweldige functie zijn als er in de Meerdere kolommen een manier was om kolommen te genereren die weerspiegelen wat u in de vaardighedenwidget ziet: één kolom per vaardigheid!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.