Exporteren

  • SheriJ
11 jaar 6 maanden geleden #2069 by SheriJ
Exporteren werd gemaakt door SheriJ
Ik ben absoluut dol op het gebruik van Idoceo; Dankzij deze app heb ik de namen kunnen leren en heb ik zoveel details over 600 nieuwe leerlingen die ik in slechts 6 weken les geef. Mijn hoofdonderwijzer wil een papieren exemplaar van alles voor een papieren cijferboekje. Als ik een klasse-CSV exporteer, worden de pictogrammen niet weergegeven. Als ik exporteer als PDF of een rapportgenerator gebruik, komt de PDF op 1 pagina en is deze gewoon te klein om te bekijken. De enige oplossing lijkt te zijn om ofwel een PDF-bewerkingspakket te kopen of mezelf screenshots van mijn markbooks te e-mailen - dit is een beetje vervelend en tijdrovend.

Een advies alstublieft?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2070 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Exporteren
Hallo SheriJ,
Zoals je al zei, is er in de huidige versie geen gemakkelijke manier om al die informatie op een "paginavriendelijke" manier te exporteren. Per definitie zullen CSV-bestanden geen enkele vorm van pictogrammen toestaan, dus het is de PDF-export die enkele verbeteringen behoeft.
We werken non-stop aan een grote update die extra opties zal bevatten voor de PDF-rapporten (naast vele andere dingen) en je zult in staat zijn om de PDF te maken die je nodig hebt, zelfs met je eigen kop- en voettekst.
Het zal even duren, maar we zullen de verwachte releasedatum zo snel mogelijk op onze website en op @idoceo plaatsen

Bedankt dat u contact met ons op.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Sherij
11 jaar 6 maanden geleden #2076 by Sherij
Beantwoord door Sherij over onderwerp Exporteren
Hallo Bert,

Bedankt voor het antwoord; dat is goed om te horen, bedankt; dit zal het zoveel gemakkelijker maken met de grote klassen die ik heb dan de huidige screenshot die ik aan het doen ben. Het is echter nog steeds de moeite waard! Ik heb zojuist voor het eerst goed naar het dagboek gekeken en ben er erg blij mee - ik zal nu een andere app afschaffen die ik heb gebruikt om mijn lesplanning te maken. Ik hou echt van de manier waarop het een PDF exporteert voor elke klas - zeer indrukwekkend voor de inspecties die ik binnenkort verwacht. Dit is natuurlijk waarom het zo belangrijk voor mij is om het papier terug te hebben.
Het gebruik van IDOCEO en iPad heeft mijn kwaliteit van leven echt veranderd; voordat ik overal grote, zware mappen meesjouwde, heen en weer tussen werk en thuis. Dus heel erg bedankt, het werk dat je doet wordt zeer gewaardeerd.

Sherj.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.