iDoceo crasht wanneer ik CSV-bestanden probeer te importeren (opgelost)

  • Sophie
11 jaar 6 maanden geleden #2044 by Sophie
Hoi,

Ik probeer CSV-bestanden naar iDoceo te importeren vanuit Dropbox, maar wanneer ik de optie "Openen in iDoceo" selecteer, wordt iDoceo geopend en vervolgens vastgelopen en gesloten. Als ik het opnieuw open, is er niets geïmporteerd.

Ik gebruik iOS6 voor mijn update - weet ik niet zeker of dit een probleem is?

Bij voorbaat dank voor alle hulp!

Sophie

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2045 by bert
Hallo Sophie,
iOS 6 zou geen probleem moeten zijn.

Het probleem is meestal te wijten aan het feit dat de CSV een zeer grote tekst (of een /-teken) heeft in de allereerste kolom waar de namen van studenten horen te staan. Misschien een addendum aan het einde van de CSV of een uitleg in de kop...
Als je het nog steeds niet kunt oplossen, laat het ons dan weten en we denken erover na!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Sophie
11 jaar 6 maanden geleden #2047 by Sophie
Beantwoord door Sophie over onderwerp iDoceo crasht wanneer ik CSV-bestanden probeer te importeren
Bedankt Bertje. Er waren wat gegevens in het CSV-bestand die ik niet had opgemerkt, dus ik heb het verwijderd, het bestand opnieuw opgeslagen en naar Dropbox geüpload om het opnieuw te proberen. Helaas werkt het nog steeds niet :( Nog iets wat ik kan proberen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2048 by bert
Hallo Sophie,
Als je geen ongemak hebt, kun je een CSV-bestand sturen van wat je probeert te importeren naar support@idoceo.net en ik zal er meteen naar kijken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.