Marksheet kopiëren van de ene klas naar de andere?

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2024 by Nkrista
Hallo Bert,
Wanneer u een markeringsblad van de ene klas naar een andere klasse probeert te kopiëren, kopieert het alleen het formaat van dat blad en niet de gegevens. Is dit een storing?

Nick

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2029 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Marksheet kopiëren van de ene klas naar de andere?
Hoi Nick,
Het is geen storing, maar ik denk wat je probeert te doen, en we zullen dat verbeteren in onze volgende grote release. Het is iets dat al is aangevraagd.
Laat me het even uitleggen...
Theoretisch is elke leerling in een klas uniek (heeft een unieke ID), dus het kopiëren van een cijferblad van een klas naar een andere zou niet "uit de doos" werken, omdat er geen eenduidige manier is om de gegevens van een leerling uit een klas te matchen aan een student in een andere.
In de praktijk is het een ander verhaal ... en vanwege een aantal zeer specifieke behoeften gaan we die functie toevoegen door te proberen de namen van de ene klasse met de andere te matchen, waardoor het formaat en de gegevens samen worden gekopieerd.
Hoop dat dat je probleem oplost

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2030 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Marksheet kopiëren van de ene klas naar de andere?
Trouwens... ik ben vergeten te vermelden dat als je naar een CSV exporteert en het in een andere klasse importeert, het zal proberen de namen in het CSV-bestand te matchen met de huidige namen in die klasse, zodat je kunt verplaatsen een cijferblad "in" een andere klas (maar deze keer wordt er geen formaat overgedragen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.