Dienstregelingen delen

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2001 by Hallo
Dienstregelingen delen werd gemaakt door Hallo
Mijn leerpartner en ik willen graag ons rooster kunnen delen tussen onze ipads. is dit mogelijk met idoceo? We geven momenteel onze eigen klas 3, maar in een dubbele lesruimte, dus we hebben altijd hetzelfde rooster. In plaats van onze eigen individuele dienstregelingen in te voegen, zou het gemakkelijker zijn als een van ons de dienstregeling zou kunnen maken en op de een of andere manier in de ander zou kunnen importeren. Dit is misschien een domme vraag, maar ik ben pas nieuw bij idoceo.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2002 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Dienstregelingen delen
Hallo Alowe,

Het is op dit moment niet mogelijk. In principe omdat elke les in het rooster gekoppeld is aan een les in iDoceo's blackboard. Het delen van het rooster zou betekenen dat beide iDoceo's (die van jou en die van je partner) dezelfde lessen delen (met precies dezelfde naam). Ik gok dat het jouw specifieke geval is, maar het gebeurt niet zo vaak!

We verbeteren de manier waarop je een tijdschema maakt voor onze volgende grote release 2.5, het zal sneller en minder vervelend zijn (ja, we weten het...)

Als alternatieve methode kunt u altijd uw rooster en de bijbehorende lessen maken en vervolgens een volledige back-up delen met uw partner. Dan zou hij je back-up moeten herstellen en zou hij dezelfde informatie hebben (hoewel hij zijn eigen op dat moment zou verliezen, dus wees hier voorzichtig mee)

Als je hulp nodig hebt bij deze laatste optie of een andere, laat het ons dan weten

Proost

"Het is geen domme vraag als je er geen antwoord op kunt geven."

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.