Dagelijkse planner

  • missthrussell
  • offline
Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1723 by missthrussell
Dagelijkse planner werd gemaakt door missthrussell
Ik wil graag van mijn papieren planner af, maar kan dat nog niet! Ik zou graag mijn rooster al in een agenda willen hebben, met ruimte tussen elke les om aantekeningen te maken over wat ik die dag ga onderwijzen, allemaal op één plek. Momenteel biedt het dagboek slechts één ruimte per dag om te schrijven, in plaats van het in afzonderlijke lessen te verdelen. Als ik een notitie maak voor een klas, kan ik deze ook niet bekijken als ik naar andere klassen kijk. ten slotte zou het handig zijn om ook een ruimte op de agendapagina te hebben om eventuele extra taken/clubs/vergaderingen toe te voegen. Dit zou mij enorm helpen!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1728 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Dagelijkse planner
Hallo Missthrussell,
We werken er non-stop aan!
Er zijn een aantal zaken die we eerst in de agenda moeten regelen vanwege de kleine verschillen van elk land ... het VK heeft bijvoorbeeld een schema van twee weken, terwijl er in Spanje slechts één is ... en in Québec hebben ze 9 dagen roterende weken ( :S )
We zullen ook verschillende soorten pagina's/sjablonen toevoegen ... Ik weet zeker dat je het leuk zult vinden en je zult eindelijk van die papieren planner af zijn!

Bedankt voor u contact met ons
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: missthrussell

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • missthrussell
  • offline
Meer
11 jaar 6 maanden geleden - 11 jaar 6 maanden geleden #1732 by missthrussell
Beantwoord door missthrussell over onderwerp Dagelijkse planner
Bedankt, het is een fantastische app en ik heb op mijn school het woord verspreid over hoe geweldig het is. Ik dacht dat een foto van wat ik momenteel gebruik, zou kunnen helpen verklaren hoe een standaardplanner eruit ziet in hun. Sorry als je dit allemaal eerder hebt gezien, maar ik heb geen tijd om alle eerdere berichten te lezen!
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door bert. Reden: Afbeelding verwijderd omdat deze mogelijk persoonlijke informatie bevat. Gearchiveerd voor intern gebruik!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1733 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Dagelijkse planner
Super, bedankt voor de foto.
We verzamelen er enkele om onze eigen sjablonen te maken

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.