Klassen importeren

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1675 by jdk
Klassen importeren werd gemaakt door jdk
Ik heb onlangs Idoceo gekocht en de meeste van mijn lessen van sims geïmporteerd. Ik heb een echt probleem bij het importeren van twee van mijn klassen. Ik schijn te zijn. Ze doen alles hetzelfde, maar importeren niet in Idoceo. De naam van de klas verschijnt op het bord, maar als ik op de klas druk, knippert deze rechtstreeks terug naar de menupagina op mijn I-pad. Ik kan het me niet echt veroorloven om dit meer tijd te geven omdat ik waardevolle vrije periodes opgebruik, nu ben ik in een positie waarin ik mijn oude lerarenplanner en mijn I-pad gebruik, wat een faf is. Ik sla ze op als csv-bestanden, ik heb geprobeerd het via e-mail en via Dropbox te doen, nog steeds geen vreugde. Nog ideeën?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1676 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Klassen importeren
Hallo jdk,
Het heeft meestal te maken met de eerste kolom die een heel lange waarde bevat (in een van de rijen) in plaats van een studentnaam , misschien een soort addendum of een datum ( / en \ tekens geven wat problemen) ertussen.
Ik denk dat je het niet kunt... maar als je geen ongemak hebt, stuur me dan de bestanden naar support@idoceo.net en we zullen het meteen voor je controleren.


PS: we hebben de CSV-importfuncties verbeterd om deze problemen te voorkomen, maar het wacht nog op de definitieve goedkeuring en het kan een paar dagen duren voordat het de app store bereikt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Anoniem
11 jaar 6 maanden geleden #1677 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Re: Klassen importeren
Heel erg bedankt voor je hulp, ik heb het nu opgelost - er stond wat tekst onder de namen van de studenten in de eerste kolom, ik heb dit verwijderd en het werkte prima. Ik kan nu mijn oude leraarscijferboek opbergen! Weer tanken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • sam
11 jaar 6 maanden geleden #1902 by sam
Beantwoord door sam over onderwerp Klassen importeren
denk dat ik het nu misschien begrijp... het zal niet werken als je meer dan één kolom importeert, bijvoorbeeld een aparte kolom voor achternaam en voornaam. Het csv-bestand moet dus achternaam en voornaam in dezelfde kolom hebben. dan werkt het sorteren ... zoals het biologievoorbeeld dat met de software wordt gegeven.
bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.